IAA 2018: Cztery gwiazdy Setry [FILM]
Od MultiClass poprzez ComfortClass po TopClass – tak w tym rokuw wielkim skrócie wyglądało stoisko marki Setra na wystawie w Hanowerze.Zapraszamy na film.
Setra TopClass S 531 DT
To oczywiście okręt flagowy Setry. Jednak co ważne, dwupokładowypojazd ma wszechstronne zastosowanie – od autobusu na liniach regularnych (patrznp. FlixBus) po imperatora szos długodystansowejturystyki. Na IAA mogliśmy zobaczyć piętro m.in. z reflektorami LED, systememgaśniczym w komorze silnika i z fotelami Voyage Plus – z wygodnymi zagłówkamioraz podwójnym gniazdem USB. Na miejscu kierowcy zastosowano kokpit”Comfort Plus”, a prowadzącego pojazd wspomagają takie systemy jak PredictivePowertrain Control (PPC) lub Eco Driver Feedback (EDF). W Hanowerze swoją premieręświętowały układy bezpieczeństwa Active Brake Assist 4 i Sideguard Assist
Setra TopClass S 516 HDH
Luksus w każdym calu i po prostu cała Setra TopClass 500 wpigułce – najwyższy komfort, indywidualny luksus i najnowocześniejszatechnologia. Tak można podsumować pokazany na IAA model S 516 HDH o długości 13,4m z 42 fotelami Voyage Ambassador – z klubowym układem sierdzeń z tyłu. Trzymonitory, gniazdo USB i 230 V przy fotelach i Active Brake Assist 4.
Setra ComfortClass S 516 HD
Serię ComfortClass 500, czyli autokary od 10,5 do 15 metrów -na IAA reprezentował trzyosiowy model S 516 HD o długości 13,1 m z kolorze „CopperMetallic”. Na pokładzie pełna elegancja – 48 foteli Voyage Plus w kolorzemandarynki oraz zasłony na przemian szare, raz pomarańczowe. Do tego reflektory LED, a pod maską jeden z najlepszychsilników OM470 (335 kW / 456 KM) plus systemy bezpieczeństwa: PredictivePowertrain Control (PPC), Active Brake Assist 4 i Sideguard Assist.
Setra MultiClass S 415 LE
Cały czas w formie – szczególnie w tym metalicznym lakierze.Niska podłoga z przodu plus wysoki poziom komfortu. Drzwi w układzie 2-2-0, wtym środkowe z ręcznie odkładaną rampą. Naprzeciwko mamy sektor dla wózkówinwalidzkich i wózków dziecięcych. W pojeździe zamontowano 45 foteli Cross Transit.
ABA 4 i Sideguard Assist
To najważniejsze w zasadzie nowinki w autobusach marki Setrana targach IAA 2018. Pierwszy system Active Bus Assist (ABA) został wprowadzonydla autobusów i autokarów w 2008 roku. Teraz Daimler wdraża ABA 4, czyli system,który po raz pierwszy uruchamia awaryjne hamowanie po wykryciu pieszych. O tym systemiepisaliśmy w InfoBusie TUTAJ
ABA 4 stanie się standardem we wszystkich autobusach Setraod 2019 roku.
Z kolei Sideguard Assist informuje kierowcę o pojazdach w martwymkoncie widzenia i otrzega miganiem e wstecznym lusterku. Szerzej o tym układziepisaliśmy w InfoBusie TUTAJ
A teraz czas na film ze stosika Setry na IAA 201:
{https://www.youtube.com/watch?v=SQugu6j5POM}
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze