TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

IAA 2018: Autonomiczny CUbE Continentala [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 15.10.2018 12:00:23
IAA 2018: Autonomiczny CUbE Continentala [FILM]

Atrakcją targów IAA był autonomiczny pojazd Continental, który przewoził pasażerów od północnego wejścia na stoisko firmy. Podobnie jak w przypadku Trapeze, sam pojazd służy tylko do testowania specjalnego oprogramowania i jest tylko ... platformą. . W tym akurat przypadku była o konstrukcja Easy Mile.

Koncern Continental testuje pojazd o nazwie CUbE (Continental Urban mobility Experience) we Frankfurcie nad Menem, w terenie który zawiera typową infrastrukturę miejską, taką jak znaki drogowe, przejścia dla pieszych czy krawężniki. Taka infrastruktura ma zapewnić jak najbardziej realistyczne warunki podczas testów. Większość rozwiązań stosowanych w pojeździe testowym oparta jest na systemach wspomagania jazdy, które już dziś instalowane są w pojazdach produkowanych seryjnie ale zastosowano również wiele nowych rozwiązań technologicznych.

Mobilność bez kierowcy

CUbE wykorzystuje też nowe technologie, takie jak czujnik laserowy. W oparciu o tę wiedzę, systemy te będą dalej rozwijane, aby całkowicie sterować pojazdem.

-"Próby zostaną wykorzystane do zidentyfikowania wszystkich podstawowych wymagań technicznych, które umożliwią bezpieczny, bezzałogowy transport pasażerski w obszarach miejskich" - mówi dr Andree Hohm, szef projektu w Continental.

Dzięki CUbE, Continental jest jednym z pionierów w kluczowej technologii dla robo-taksówek.

-"Pojazdy bez kierowcy będą korzystać z wielu technologii, z którymi Continental ma ogromne doświadczenie - od czujników i jednostki sterujące do algorytmów programowych, układów hamulcowych i technologii układów napędowych podkreśla Frank Jourdan, członek zarządu Continental AG.

Nowe pytania i nowe rozwiązania

Continental jest przekonany, że robo-taksówki to inteligentne rozwiązanie, które może sprostać wyzwaniom związanym z mobilnością miejską w miastach przyszłości.

-"O wiele bardziej inteligentne jest współużytkowanie pojazdów bez kierowcy niż posiadanie niezliczonych prywatnych samochodów, które zajmując cenną przestrzeń - i to jest przestrzeń, która może przeznaczona na parki czy place zabaw"- zauważa Hohm

Na przykład w Berlinie około 3,5 miliona mieszkańców spędza średnio 70 minut dziennie w ruchu drogowym - i dotyczy to wszystkich rodzajów transportu, w tym transportu publicznego. W codziennym życiu w Berlinie samochód jest po prostu mało używanym pojazdem krótkodystansowym, który najczęściej stoi zaparkowany.

Podczas podróży w samochodzie znajduje się średnio … 1,3 osoby. Średnia dzienna odległość przejechana przez ruch drogowy w Berlinie przez przeciętnego trzy razy dziennie wynosi łącznie 20,2 kilometra. Dlatego reagująca na wezwanie, roboto-taksówka bez kierowcy byłaby idealnym rozwiązaniem dla tego lepszej mobilności.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
IAA
Continental
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....