TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

IAA 2016: Cummins i potężne silniki X Series
TransInfo.pl - Opublikowano: 06.10.2016 15:20:00 1 komentarz
fot. Cummins

Amerykański producent silników diesla Cummins wprowadziła nową serię ciężkich, mocnych jednostek napędowych. To motory następnej generacji, którą firma ochrzciła mianem X Series.

Dzięki poszerzeniu gamy dostępnych jednostek trzema wersjami silnikaX o mocy od 350 do 605 KM Cummins stworzył najszerszą ofertę ciężkich motorów. Platforma serii X opiera się na sukcesie dotychczasowych ciężkich silników. Przyjęcie nowej nazwy miała na celu odzwierciedlenie zmian, które oferuje X15. To przede wszystkim mniejsze zużycie paliwa w swojej klasie oraz obniżenie emisji gazów cieplarnianych. Ma to sprostać surowszym przepisom, które mają być wdrażane w Stanach Zjednoczonych w przyszłym roku.

Przyjmując bardzo innowacyjne podejście, w połączeniu z szeregiem ulepszeń, które oparto na dotychczasowych doświadczeniachX15 przynosi niezrównaną wydajność i oszczędność paliwa, przy założeniu realizacji zoptymalizowanego współczynnika kompresji, systemem wentylacyjnym i profil krzywki.

Z kolei X12 na nowo ma definiować znaczenie silników o średniej mocy. Wszystkie trzy silniki są zintegrowane z rewolucyjnym systemami oczyszczania spalin. Dzięki zastosowaniu lekkich, wytrzymałych materiałów zredukowano masę. W zależności od wyboru wersji filtra cząstek spalin, EGR i SCR można osiągnąć redukcję od 40, do nawet 60%. MA to umożliwić wydłużenie okresów pomiędzy czyszczeniem DPF nawet do 800 tys. km przebiegu.

X15 i X12 są idealnie skonfigurowane do ciężkich trasach, zarówno dla autobusów jak ciężarówek. Szeroki wachlarz wersji ma umożliwiać klientowi wybór wariantu optymalnego. Wszystkie silniki będą produkowane w zakładzie Cumminsa w amerykańskim Jamestown.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Cummins
IAA
  • mietek – 10.10.2016

    Co by nie wymyślili bez zmiany podejścia do klienta nie zdobędą rynku pękające sprężyny zaworowe ,uszkodzenia ceramicznych elementów układu paliwowego ,wielkie ciśnienie układu chłodzenia , czas oczekiwania na serwis wszystko to pokazuje że Cummins chciał by czuć się na rynku jak krupier jeśli zechcę to pomogę jeśli nie to po mimo tego że to mój produkt radź sobie sam nie tedy droga i mam nadzieję że nie pojedziecie daleko na marce wywodzącej się jeszcze z ero 3 rzeczywistość jest inna wszystkie wasze produkty powyżej euro 3 to delikatnie mówiąc badziew

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....