TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Hiszpańskie miasto testuje elektrobus od Irizara
InfoBus.pl - Opublikowano: 07.08.2020 17:00:40
Hiszpańskie miasto testuje elektrobus od Irizara

Dwunastometrowy Irizar ie tram został zaprezentowany w Vitoria-Gasteiz. Po prezentacji przyszedł czas na jego testy.

Testy przed wyjazdem na linie

W najbliższych miesiącach Irizar ie tram będzie jeździł po ulicach stolicy Álavy, wykonując testy bez pasażerów. Pojazd ma być przygotowywany do zbliżającego się wprowadzenia go do użytku.

Zaprezentowany model to 12 metrowy Irizar ie tram. Pojazd posiada 3 drzwi i 22 miejsca siedzące dla pasażerów. Jest napędzany silnikiem o mocy 180 kW zasilanym akumulatorami litowo-jonowymi, które zostały opracowane i wyprodukowane przez firmę Irizar e-mobility w swoich zakładach w Aduna, Gipuzkoa. Pojazdy będą ładowane na trasie w 4 minuty za pomocą interoperacyjnych, ultraszybkich stacji ładowania. Irizar e-mobility współpracował przy tym projekcie z firmą Yarritu i LKS, która wykonuje prace inżynieryjne, budownictwo cywilne, oznakowanie i komunikację.

Zainstalowane pantografy posłużą do ultraszybkiego ładowania pojazdów na przystankach Mendizorrotza i Boulevard. Na tych stanowiskach akumulatory można naładować w zaledwie 4 minuty. W nocy autobusy będą powoli ładowane w funkcjonalnej jednostce ładowania zlokalizowanej w przyszłej zajezdni BEI.

Testy pojazdu będą również obejmować testowanie pokładowego systemu oprogramowania do zarządzania między innymi takimi kwestiami, jak wydajność jazdy i zużycie paliwa na danych liniach. To specjalne oprogramowanie zaprojektowane dla BEI może wydawać ostrzeżenia i alarmy, dzięki czemu kierowca i personel sterowni mogą zarządzać potencjalnymi incydentami. Końcowym celem jest osiągnięcie korzyści dla środowiska, oszczędności ekonomicznych, ograniczonej konserwacji pojazdów i wzrostu komfortu pasażerów poprzez poprawę prowadzenia jednostek.

Kilka słów o BEI

BEI to wydajny system transportu publicznego o dużej przepustowości, który ma na celu poprawę połączeń między wszystkimi dzielnicami miasta oraz wspieranie zdrowego i zrównoważonego transportu. W ramach tego systemu na obecnej linii TUVISA 2 począwszy od jesieni 2021 roku, pojawi się 13 elektrycznych pojazdów Irizar wyposażonych w najnowocześniejszą technologię (siedem 18-metrowych autobusów przegubowych i sześć 12-metrowych). Linia ta prowadzi przez pętlę Vitoria-Gasteiz, a jej trasa łączy kluczowe punkty miasta, takie jak dworzec autobusowy, szpital Txagorritxu, budynek rządu baskijskiego, uniwersytet i stadion Mendizorrotza. Nowy system, który zrewolucjonizuje transport publiczny w Vitoria-Gasteiz, będzie miał 10-kilometrową trasę obejmującą 23 nowe przystanki w każdym kierunku, zlokalizowane w punktach, które mają już przystanki konwencjonalne.

Jak powiedział Hector Olabegogeaskoetxea, dyrektor generalny Irizar e-mobility: "Będzie to pierwsza całkowicie elektryczna linia w Vitoria-Gasteiz i Euskadi. Jest to projekt pod klucz, który niewątpliwie zrewolucjonizuje system transportu miejskiego stolicy Álavy i uczyni z niej europejski punkt odniesienia". Dodał również, że "Nasze autobusy elektryczne są projektowane i produkowane w Euskadi przy użyciu zielonej energii z farmy słonecznej Ekian w Álava. Jesteśmy dumni, że możemy wdrażać nasze rozwiązania elektromobilności na naszym terytorium. Nasze autobusy są całkowicie ciche i przyjazne dla środowiska".


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Irizar
Hiszpania

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....