TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Heliox ładuje elektrobusy Ekova w Ostrawie
InfoBus.pl - Opublikowano: 23.01.2019 15:00:20
Heliox ładuje elektrobusy Ekova w Ostrawie; fot. Ekova

Pierwszej ładowarka z odwróconym pantografem w naszym rejonie już działa. Ostrawska inwestycja jest dziełem firmy Ekova Electric, która z kolei zamówiła stację Heliox dla spółki Dopravní podnik Ostrava, która z kolei eksploatuje dwa elektrobusy Ekova Electron 12.

Pilotażowa, elektryczna trasa w Ostrawie - o numerze 64 - działa od końca 2018 r. i prowadzi od mostów Svinov (dolny przystanek) do Klimkovic. Jej długość to ok. 12 km, a stacja ładowania została zbudowana w Svinov. Samo ładowanie, pozwalające nawet na godzinę jazdy, zajmuje ok. 5 minut (300 sekund).

To pierwsza w Czechach i Europie Środkowo-Wschodniej stacja z odwróconym pantografem (tzw. Inverted Pantograph System). Jej moc to 450 KW. Stacja obejmuje zautomatyzowany system sprzęgający i 4. polowy pantograf, w którym sygnał komunikacji bezprzewodowej inicjuje sesję ładowania.

Stacja jest serwisowa przez Heliox i posiada najnowszy system Back-office OCPP 1.6. Ten rodzaj elastyczności zapewnia klientom wgląd w czasie rzeczywistym, który pomaga monitorować i zarządzać posiadaną infrastrukturą. W konsekwencji pozwala to na wydłużenie czasu przestojów i znaczące skrócenie przestojów w działaniu. Co ciekawe, obsługę systemową zapewnia innowacyjny system NEXITY ZeEUS dostarczony przez polską spółkę Nexity z Nowego Sącza specjalizującą się w dostawie innowacyjnych technologii teleinformatycznych dla elektromobilności.

Dwa elektrobusy

Jak powiedział wiceprezes zarządu Ekova Electric, Jiri Martinik: - "W przypadku Ekova Electric jest to dostawa pierwszych dwóch autobusów elektrycznych z możliwością pilotowania ultraszybkiego ładowania. Jesteśmy dumni, że nasz pierwszy klient jest naszą firmą macierzystą w naszym rodzinnym mieście Ostrava, i to jest pierwsza instalacja tego rodzaju technologii w Czechach. Integralną częścią tego projektu była dostawa stacji ładowania Heliox. Dla Ekova Electric jest to pierwsza współpraca z firmą Heliox. Jak widać, jest to pierwszy projekt w elektromobilności tego rodzaju i mogę powiedzieć, że dokonaliśmy prawidłowego wyboru Partnera. Strategią Ekova Electric jest opracowywanie inteligentnych rozwiązania dla transportu publicznego i spodziewam się, że kolejne tego typu projekty będą realizowane."lektryczny autobus niskopodłogowy może pomieścić do 86 pasażerów, pojemność obejmuje 2 przestrzenie dla wózków inwalidzkich lub wózki dziecięce.

Autobus niskopodłogowy Ekova Electron 12 może pomieścić do 86 pasażerów, w tym 2 wózki inwalidzkie lub dziecięce. Zdaniem czeskiego producenta infrastruktura pod odwrócony pantograf waży tylko ok 15 kg, podczas gdy ciężar pantografu zamontowanego na pojeździe jest o kilka razy wyższy.

430 autobusów

Do dzisiaj firma Heliox zapewnia infrastrukturę ładowania dla ponad 430 autobusów elektrycznych na całym świecie. Oferta produktów Heliox w zakresie szybkiego ładowania DC obejmuje zakres od 25 kW mobilnych stacji ładowania do ultra-szybkich stacji ładowania o mocy 600 kW.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ładowarka
Heliox
Ekova
Czechy
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....