TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

GZM wchłonie śląskich i zagłębiowskich przewoźników?
InfoBus.pl - Opublikowano: 02.07.2018 12:00:37
GZM wchłonie śląskich i zagłębiowskich przewoźników?

Podczas dyskusji o sposobie finansowania komunikacji publicznej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM), pojawił się pomysł stworzenia jednego właściciela dla wszystkich samorządowych przewoźników autobusowych.

O systemie składki zmiennej - mającej być podstawą finansowania komunikacji w GZM/ZTM - pisaliśmy w TransInfo TUTAJ

W tracie tej dyskusji głos zabrał wiceprezydent Rudy Śląskiej Krzysztof Mejer, który postulował, by w dyskusji nt. składki zmiennej wziąć pod uwagę możliwość zmiany sposoby finansowania inwestycji tramwajowych – co teraz odbywa się poprzez uwzględnienie kosztów w składkach (a zatem z perspektywy gmin w wydatkach bieżących, a nie majątkowych).

Mejer zasugerował też, by docelowo rozważyć przejęcie spółki Tramwaje Śląskie przez GZM, a w przyszłości może także samorządowych przewoźników autobusowych.

Przypomnijmy, że aktualnie firmy działające w KZK GOP to

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Bytom

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Gliwicach

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sosnowiec

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Świerklaniec

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach

w sieci MZK Tychy:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Tychach

a w sieci Międzygminnego Związku Komunikacji Pasażerskiej w Tarnowskich Górach

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Świerklaniec



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
linie
KZK GOP
  • Robert Stencel – 02.07.2018

    No to więc wracamy do czasów WPK

  • Sebastian Klonek – 02.07.2018

    Pkm Bytom?

  • Jakub Pindel – 02.07.2018

    PKM Bytom nie funkcjonuje już od 12 lat 😉

  • Radek Majka – 02.07.2018

    Pkm Bytom wiecznie żywy :p może jakaś reaktywacja, o której jeszcze nie wiemy? ;D

  • Krystian Maj – 02.07.2018

    Jaki PKM Bytom, i jakie przewozy PKM Tychy realizuje dla KZK GOP. Ktoś chyba ma dane sprzed 15 lat

  • Kamil Nowakowski – 02.07.2018

    Żadnego prywaciarstwa ? Kurde, na ślunsku takie rzeczy...😷

  • Krzysztof Kantor – 02.07.2018

    Oj lepiej nie lepiej nie mamy przykład tramwajów sląskich że taki kolektywizm jest o kija rozbić.

  • Andrzej Wawrzyczek – 03.07.2018

    Ja bym raczej prywatyzował, zamiast wracać do WPK.

  • Filip Kopczyński – 03.07.2018

    PKM Bytom, PKS Będzin,PKS Myszków, PUP Czeladź, PKT Katowice itp itp 😂😂😂

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....