TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Graffiti w autobusie? Zgłoś to przez OnTime
InfoBus.pl - Opublikowano: 04.07.2016 12:43:59 2 komentarze
Graffiti w autobusie? Zgłoś to przez OnTime

Bydgoska firma PIXEL poinformowała ostatnio o stworzeniu aplikacji mobilnej OnTime i oprogramowania centralnego, pozwalającego w kilku prostych krokach zgłosić dowolny problem w przestrzeni miejskiej.

-?Miasto to sprawnie funkcjonujący układ. Czasem jednak, jak w każdej strukturze, mogą zdarzać się problemy i awarie. Widząc w swoim mieście problem, np. graffiti, wybitą szybę na przystanku, brudny autobus czy też dziurę w jezdni, chcielibyśmy móc niezwłocznie zawiadomić odpowiednie służby, ale zazwyczaj nie wiemy jak, gdzie, do kogo i kiedy oraz jaki jest numer telefonu czy adres email instytucji odpowiedzialnej za problem? Czy ktoś zajmie się zgłoszeniem i ile to potrwa? Z pomocą przychodzi system zgłoszeń pasażerskich OnTime.? ? mówi Michał Cyrankowski, Dyrektor Handlowy firmy Pixel.

Jak to zgłosić?

Proces tworzenia zgłoszenia wygląda następująco: użytkownik, z uprzednio zdefiniowanej przez administratora listy, dokonuje wyboru tematu problemu, a następnie - jego typu (np. Przystanek -> Wybita szyba). W przypadku braku tematu na liście użytkownik może wybrać opcję INNE i tekstowo opisać problem. W kolejnym kroku należy wskazać jego lokalizację (z mapy, z GPS czy też z listy). W następnym etapie istnieje możliwość dołączenia lub zrobienia zdjęcia opisywanego problemu i podania adresu mailowego lub nr telefonu. Tak stworzone zgłoszenie rejestrowane jest w systemie centralnym i automatycznie przesyłane do odpowiednich służb celem jego usunięcia. Aby zapewnić zweryfikowanie i rozwiązanie przesłanego problemu, każde zgłoszenie otrzymuje numer spawy wraz z jej zaktualizowanym statusem.

Aplikacja OnTime dostępna jest obecnie w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej na wszystkie trzy platformy mobilne Android, iOs i Windows Phone.

Statyczny pomocnik

Dodatkowo system oferuje statystyki dot. m.in. wykonanych zgłoszeń w podziale na ich typy, instytucje przypisane do ich obsługi, czas ich usunięcia, a także miejsce zgłoszeń. Na postawie statystyk możliwe będzie także definiowanie najczęstszych miejsc zdarzeń czy też najczęstszych problemów tak, aby móc tym zjawiskom przeciwdziałać.

-?Jesteśmy przekonani, ze wdrożenie aplikacji OnTime spowoduje wzrost zaangażowania obywateli w poprawę wyglądu otoczenia i jakości życia w mieście. Mieszkańcy wiedząc, że ich troska o okolicę w postaci zgłoszeń nie zostanie zignorowana, będą jeszcze aktywniej przejawiać inicjatywę i zachowania prospołeczne, a same instytucje miasta będą postrzegane jako liczące się z głosem swoich obywateli, szybko reagujące na problemy oraz dbające o ład i porządek w przestrzeni publicznej.? ? opowiada Michał Cyrankowski.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Pixel
apka
  • GośćGW – 19.08.2016

    Bardzo dobrze, że firma szuka nowych kierunków rozwoju. Miejmy nadzieje, że nowa usługa szybko znajdzie odbiorców zarówno z dziedziny komunikacji miejskiej, jak i innych oraz że będzie wiernie służyć ludziom. Gratuluje i liczę na więcej takich niespodzianek!

  • And – 07.11.2017

    Czy ktoś wie gdzie można pobrać aplikację?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....