TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Głowno bierze w leasing dwa małe autobusy
INFOBUS.PL - Opublikowano: 14.08.2019 15:00:44
fot. glowno.pl

Wygląda na to, że Głowno spod Łodzi zmieniło priorytety. Gmina chyba porzuciła zamiar zakupu elektrobusów. Od dziś, 14 sierpnia trwają poszukiwania firmy, która dostarczy w formie leasingu dwa nowe autobusy spalinowe o długości max 8,3 m.

Przypomnijmy, że początkowo gmina spod łodzi chciała kupić dwa elektrobusy klasy MIDI. Za każdy razem nie dawało to pozytywnego rozstrzygnięcia. Do pierwszego przetargu nikt się nie zgłosił, gdyż urzędnicy narzucili bardzo krótki termin dostawy. W drugim było nieco lepiej, ale tym razem do głosu doszły pieniądze. Głowna nie było stać na warunki zaoferowane przez Ursusa.

Od tamtej chwili minęło 10 miesięcy. I wygląda na to, że priorytety się zmieniły. Od dziś Głowno szuka firmy, która przekaże gminie w formie pięcioletniego leasingu dwa nowe autobusy z silnikami diesla.

Nie będzie elektrobusów, ale małe diesle
Urzędnicy wymagają by były to konstrukcje z nadwoziami o długości 8 - 8,3 m i szerokości 2,25 - 2,45 m. Każdy umożliwi podróż min. 60 pasażerom, w tym nie mniej niż 21 na miejscach siedzących. Min. cztery fotele mają być dostępne z niskiej podłogi. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez dwa wejścia w układzie 2-2-0 lub 1-2-0.

Pojazdy mają być napędzane silnikami diesla, które spełniają normę Euro 6. Muzą to być jednostki o pojemności 4 - 6 l. Nie mogą być one słabsze niż 130 kW. Zostaną one zblokowane z automatycznymi, min. czterobiegowymi skrzyniami. Przekładnia musi posiadać oprogramowanie umożliwiające optymalizację zużycia paliwa. Nie zabraknie oczywiście systemu detekcji i gaszenia pożaru w komorze silnika.

Termin dostawy to maksymalnie 10 miesięcy od momentu podpisania umowy. Autobusy mają być objęte min. dwuletnią gwarancją całopojazdową.

Tak jak wspomnieliśmy dostawa odbędzie się w formie leasingu, a dokładniej rzecz ujmując leasingu operacyjnego. Potrwa on pięć lat. Głowno przewidziało bardzo wysoką opłatę wstępną, bo nawet w wysokości 620 000 PLN brutto. Wykup końcowy miałby się odbyć za 1% wartości netto autobusów.

Formalności
Pora na warunki, bez których spełnienia nie ma mowy o prawidłowej ofercie. Gmina określiła dwa, które trzeba spełnić. Warunek doświadczenia Głowno uznaje za spełniony jeśli oferent w ciągu ostatnich trzech lat dostarczył przynajmniej dwa autobusy miejskie w ramach przynajmniej jednej dostawy. Musi być ona o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto. Do kompletu jeszcze wadium. Oferta musi posiadać zabezpieczenie na sumę 15 000 PLN.

Na oferty w Głownie czekają do 16 września. Ocenie ich posłużą cztery kryteria. Cena ma 60% wagi. Do 25% można wywalczyć w nieskomplikowanej ocenie technicznej. 10% to warunki gwarancji. Pozostałe 5% można wywalczyć dzięki skróceniu terminu dostawy do maksymalnie pięciu miesięcy.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Głowno
UG
wynajem
leasing
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....