Gdyńskie trolejbusy wspierają gdyńskie organizacje
Od kilku tygodni na ulicach Gdynimożna zobaczyć trolejbus o numerze 3078,oklejony reklamą przekazania 1% dla Hospicjum św. Wawrzyńca w Gdyni.
Wpoprzedni weekend kolejny trolejbus, tym razem o numerze 3079 wyruszył w trasęprzypominając o tego rodzaju pomocy także schronisku Ciapkowo.
-„Dzięki wspólnej inicjatywiePKT, ks. Grzegorza Milocha, dyrektora Hospicjum św. Wawrzyńca, Katarzyny Kownackiej,kierownika schroniska Ciapkowo, a także agencji reklamowych od 28 marca naulicach Gdyni można zobaczyć trolejbus o numerze 3078, a od 18 kwietnia równieżtrolejbus 3079 w zupełnie nowych szatach graficznych. Jeśli ktoś wciąż nierozliczył podatku i nie ma pomysłu, komu przekazać swój 1%, to mamy nadzieję,że widok oklejonych poszyć trolejbusów tę decyzję ułatwi. Reklamy zostałyjednak tak zaprojektowane, aby miały charakter uniwersalny i również po okresierozliczeniowym przypominały o możliwości wsparcia – mówi Danuta Kantrzonka,specjalista ds. umów i reklamy z Przedsiębiorstwa Komunikacji Trolejbusowej wGdyni.
Społeczne oklejenie
Co ważne, udostępnieniepowierzchni trolejbusów przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej, atakże projekt i realizacja przez agencje reklamowe MirrorShock, Zachart Studioi St Design były całkowicie bezpłatne. Brawo!
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze