TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Gdańsk kupi minibusy
InfoBus.pl - Opublikowano: 24.07.2013 19:02:00 8 komentarzy
Gdańsk kupi minibusy
W przetargu ZKM-u zostało zastosowane tylko jedno kryterium –najniższa cena, a termin składania ofert upływa za dwa tygodnie - już 5 sierpnia. Niewątpliwie faworytem w tym „szybkim”przetargu ZKM-u jest Kapena z modelem 65C Urby. Żaden z oryginalnych, miejskich Sprinterów nie spełnia wymagań przewoźnika (Sprinter City 45 ma długość 7,3 m;Sprinter City 65 K - 7,0 m;a Sprinter City 65 - 7,7 m). Być może pasowała by tutaj także oferta firmy Auto Cuby z pobliskiego Gościcina, ale nie znamy parametrów wersji z obniżonym tylnym wejściem. Dodatkowo dwa takie pojazdy w wersji LE-R za moment musiałyby się znaleźć na placu oferenta.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZKM Gdańsk
  • sihi – 24.07.2013

    A moze Autosan Wetlina city?

  • nowy – 24.07.2013

    15 dni od podpisania umowy???!!! Można w tym czasie wyprodukować dwa "miejskie krasnale"?

  • A1 – 25.07.2013

    @sihi: Wetlina odpada. Jest za szeroka, za długa i ma za duży rozstaw osi

  • GK – 27.07.2013

    Jeden artykuł, a tyle błędów... Nowe pojazdy wcale nie będą "pierwszymi mniejszymi" - dwa Otoyole kupiono już w połowie lat 90. ZKM nie musi niczego dostosowywać do potoków pasażerskich, a tym bardziej do linii podmiejskich (sic!) - jest tylko operatorem, a linie podmiejskie obsługiwane są przez innych przewoźników. Przeciwnie - to ZTM zażądał "czegoś" na nowe linie śródmiejskie. Sprintery Auto-Cuby, co powszechnie wiadomo, nie mają odpowiedniego przelicznika liczba pasażerów/DMC - o ile nie wprowadzono rewolucyjnych zmian.

  • as – 28.07.2013

    Podróż podróż takimi autobusami to jakiś skandal

  • sdd – 29.07.2013

    Bez różnych zlośliwości za małe busy na takie miasto

  • Trajluś – 29.07.2013

    @sdd: Zastanów się człowiecze co piszesz. Nawet największa metropolia świata potrzebuje autobusów klasy midi i mini i odwrotnie,,, małe miasto może kupić sobie przegubowce. Zamawiają na określone trasy określoną ilość takich pojazdów, więc nie wydziwiaj ;>

  • nowy – 30.07.2013

    To ja dorzuce trzy grosze. Miałem okazje przejechać się kilka razy tego typu busami i ..... No właśnie do linii podmiejskicgh o małym nateżeniu przystanków i ruchu są jak najbardziej ok ale w mieście gdzie przytanki są często oddalone od siebie o 3-4 minuty i zapełnieniu takiego busa więcej niż 2/3 to już wesoło nie jest. Ciasno upakowane siedzenia plus węższe przejscie miedzy nimi znacząco ograniczają przypływy pasażerów. Ludzie się pchają, kierowca pogania, aby nie mieć opóźnień i tak dalej. Na liniach miejskich (z wyjatkiem sytuacji ,gdy pasażerów na linii jest garstka)ponizej wymiarów Wetliny (przynajmniej na szerokość) nie powinno się schodzić. Firmy przewozowe szukają oszczędności ale przy okazji mogą też skutecznie zniechęcić pasażerów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....