TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

eVito na lotnisku Chopina. Serwisowy test
InfoAir.pl - Opublikowano: 17.03.2019 12:00:43
eVito na lotnisku Chopina. Serwisowy test

15 marca trzy elektryczne pojazdy Mercedes-Benz eVito rozpoczęły trzymiesięczną służbę w zakresie obsługi naziemnej warszawskiego lotniska, w ramach długoterminowego testu w firmie LS Airport Services.

Długoterminowy bezpłatny test eVito jest elementem projektu Lighthouse Customers, w ramach którego Daimler AG zaprasza firmy użytkujące pojazdy Mercedes-Benz do udziału w procesie tworzenia i udoskonalania rozwiązań dla flot elektrycznych. Wybrani na poziomie centrali klienci z całej Europy testują eVito w codziennej eksploatacji. Od lutego taki test trwa w Poczcie Polskiej, a obecnie, również w ramach współpracy Mercedes-Benz Polska oraz Athlon Car Lease Polska, rozpocznie się w firmie LS Airport Services.

-"Samochody, które od dziś rozpoczynają swoją testową przygodę z lotnictwem są elementem szerszego procesu elektryfikacji naszego parku maszynowego. Rozpoczęły go bowiem ciągarki, które wymieniamy na elektryczne pojazdy polskiego producenta Bartesko, i jesteśmy z ich bardzo zadowoleni. Chcielibyśmy móc w perspektywie kilku lat dokonywać wymiany kolejnych pojazdów, - powiedział Sebastian Grochala, rzecznik prasowy LS Airport Services. - Dzięki temu, że jesteśmy właścicielem LS Cargo Park znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie płyty lotniska Chopina możemy w pewnym zakresie wprowadzić zmiany samodzielnie - na szerszą skalę będzie to jednak wymagało odpowiedniego przygotowania infrastruktury Portów Lotniczych.

Długoterminowy test

Kluczyki do trzech eVito odebrali z rąk René Achingera, dyrektora Mercedes-Benz Vans Polska, oraz Michała Raczyńskiego, dyrektora sprzedażyAthlon Car Lease Polska przedstawiciele LS Airport Services - Marcin Opaliński, prezes zarządu LS Airport Services, Anna Rosek, członek zarządu LS Airport Services ds. Operacyjnych oraz Marcin Warsicki, dyrektor biura Handlingu LS Airport Services Oddział Warszawa.

– Bardzo się cieszymy, że LS Airport Services zdecydowało się przyjąć nasze zaproszenie do udziału w tym projekcie – powiedział René Achinger, przekazując samochody. – Strategia eDrive@VANs w ramach której go realizujemy, zakłada szybki rozwój pełnej gamy pojazdów elektrycznych Mercedes-Benz Vans. Bez takich testów, przeprowadzanych przez klientów w warunkach normalnej, codziennej eksploatacji, nasza wiedza nie byłaby kompletna, a to znacznie spowolniłoby osiągnięcie celu, jakim jest maksymalnie funkcjonalna i opłacalna komercyjnie elektryczna flota. Jestem przekonany, że dla firmy o takim profilu działalności jak LS Airport Services flota elektryczna jest optymalnym rozwiązaniem, a eVito pojazdem, który spełni wszystkie oczekiwania. Specyfika pracy pojazdów do obsługi naziemnej na lotnisku oznacza ciągły ruch na krótkich dystansach, w obrębie jednej lokalizacji i z niewielką średnią prędkością. To sprawia, że jest to idealne środowisko pracy dla napędu elektrycznego. Dodatkowo eVito jest pojazdem cichym i bezemisyjnym, dzięki czemu nie generuje dodatkowego obciążenia w otoczeniu tak trudnym pod tym względem jak lotnisko.

- Jako LS Airport Services jesteśmy największym pracodawcą polskiej branży lotniczej i agentem handlingowym (obsługi naziemnej samolotów) w Polsce. Posiadamy 1500 różnorodnych jednostek sprzętowych, które potencjalnie w całości moglibyśmy wymienić na pojazdy elektryczne.– powiedział Marcin Opaliński, odbierając kluczyki do eVito - Decydujemy się na testy, ponieważ mamy świadomość, że pojazdy elektryczne to przyszłość, w której powoli zaczynamy już żyć - jest ich dookoła nas coraz więcej. Ten rodzaj pojazdów ze względu na odpowiednie zasięgi idealnie wpisuje się w specyfikę naszej działalności, są ekologiczne i bezemisyjne,co pozwoli nam realnie przyłożyć się do realizacji projektów typu Green Airport – kontynuował Marcin Opaliński.

Pojazd dopasowany

eVito wyposażony w akumulator o pojemności 41,4 kWh posiada zasięg około 150 kilometrów, a przy pełnym obciążeniu i w trudnych warunkach pogodowych 100 km. Akumulator można w pełni naładować w ciągu około 6 godzin, a moc 84 kW i moment obrotowy do 300 Nm zapewnia dynamiczną jazdę. Maksymalna prędkość to 120 km/h.

Pojazdy eVito przekazane do użytkowania w LS Airport Services mają całkowitą długość wynoszącą 5140 mm, maksymalną ładowność użytkową 1073 kg i maksymalną objętość 6,6 m3. Instalacja akumulatora pod pojazdem umożliwia nieograniczone użytkowanie całej przestrzeni ładunkowej. Maksymalna dopuszczalna masa całkowita wynosi 3200 kg.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
test
lotnisko
Lotnisko Warszawa
LS Airport Services
  • LS Airport Services – 19.03.2019

    Tak, przetestujemy vany i jak się sprawdzą to w e-przyszłości, będziemy dążyć do modernizacji całej floty aut.🚚🌿

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....