TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Dzień z eCitaro. Test w Mannheim [TRANSMISJA]
InfoBus.pl - Opublikowano: 03.12.2018 14:00:16
Dzień z e-Citaro. Test w Mannheim [TRANSMISJA]

3 grudnia nasza redakcja wzięła udział w testach najnowszego autobusu miejskiego marki Mercedes-Benz - elektrobusu eCitaro. Sprawdziliśmy też Tourismo Safety Coach i najnowszego Sprintera.

Zapraszamy na relację z tego wydarzenia poniżej:


Mercedes zdecydował się udostępnienie dziennikarzom swojego pierwszego seryjnego elektrobusu po przekazaniu w listopadzie eCitaro do regularnej komunikacji w Hamburgu. To oznacza, że pierwszym operatorem eCitaro jest firma Hamburger Hochbahn AG - jeden z pionierów w dziedzinie alternatywnych systemów napędowych w lokalnym transporcie publicznym. Spółka zamówiła łącznie 20 elektrobusów z gwiazdą i jest to największe e-zamówienie na niemieckim rynku. Jak dotychczas. Dodajmy, że począwszy od roku 2020 Hamburger Hochbahn AG zamierza kupować wyłącznie autobusy wolne od emisji spalin. Aktualnie przewoźnik obsługuje około 1000 autobusów na 111 liniach, w tym 10 szt. elektrobusów marki Solaris i 15 szt. hybryd Volvo.

Made in Germany

To jak podkreśla Mercedes-Benz - pierwszy w pełni elektryczny miejski autobus, który został opracowany i wyprodukowany w Niemczech. Cicha i Pojazd posiada innowacyjną technologię, szczególnie dzięki wyjątkowemu termo-zarządzaniu, które jest niezbędne w autobusach elektrycznych. Zmniejsza ono zużycie energii, co z kolei zwiększa zasięg. Na przykład energooszczędna pompa ciepła ogrzewa wnętrze, a elementy emitujące ciepło są ze sobą połączone.

Modułowe pakiety akumulatorów mają łączną pojemność do 243 kWh. Baterie posiadają system chłodzenia, co skutkuje optymalną pojemnością, najwyższą wydajnością i długim cyklem życia. Akumulatory ładowane są w eCitaro za pomocą wtyczki w zajezdni (plug-in), a zespół napędowy stanowią dwa silniki elektryczne na piastach tylnej osi.

Hamburger Hochbahn AG zamówił wersję z układem drzwi 2-2-2 z pełnym oświetleniem LED ( w tym także reflektory), systemem ostrzegawczym do zamykania drzwi z czerwonym paskiem świetlnym LED, automatycznym sterowaniem klimatyzacją dla przestrzeni pasażerskiej oraz systemem ESP.

Na koniec dodajmy, że jak do tej pory Mercedes-Benz sprzedał ponad 50 000 sztuk Citaro. Autobus ten jest dostępny jako Citaro, Citaro Hybrid, Citaro NGT z silnikiem gazowym, a teraz także jako elektryczny eCitaro. Krewnym tej serii jest czteroosiowy model CapaCity.

Poniżej film o hamburskim eCitaro




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
elektrobus
test
Mercedes-Benz
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....