TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Daimler wprowadza do autokarów OMNIplus Uptime [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 18.01.2019 10:00:05
Daimler wprowadza do autokarów OMNIplus Uptime [FILM]

Od III kwartału 2018 r. w autobusowych serwisach OMNIplus może zamówić nową usługę - Uptime, która przekazuje dane dt. stanu autokarów w czasie rzeczywistym. Firma przygotowała też film o tym innowacyjnym rozwiązaniu, które zadebiutowało na targach IAA 2018 w Hanowerze.

OMNIplus Uptim to przede wszystkim szybka informacja i jasne zalecenia działań w razie stwierdzenia konieczności przeprowadzenia naprawy lub przeglądu. Przewoźnik może przede wszystkim wtedy zaplanować z wyprzedzeniem pobyt pojazdu w warsztacie. Jak reklamuje nową usługę Daimler, "OMNIplus Uptime mierzy puls Twojego autobusu".

Liczy się czas

OMNIplus Uptime monitoruje nieprzerwanie dane zgłoszonych do usługi autokarów. Odczytane wartości transmitowane są w pełni automatycznie za pośrednictwem Fleetboard Bus Data Center do inteligentnego systemu serwerów i tam analizowane. Na ich podstawie, odpowiednio do przypisanego priorytetu, generowane są zalecenia działań.

Serwisowe komunikaty przekazywane są za pośrednictwem OMNIplus Uptime Cockpit. Obejmują one także drobne naprawy, które można przeprowadzić od razu samodzielnie. To serwisowa prewencja, która zapobiega zużyciu komponentów i oszczędza czas na niepotrzebny pobyt w warsztacie.

Jeżeli usterka jest poważniejsza, system zaleci z odpowiednim wyprzedzeniem wizytę w warsztacie. To daje rezerwę czasową i możliwość wcześniejszego przesunięcia prac na inny termin. Co ważne, OMNIplus Uptime przekazuje informacje do preferowanego punktu serwisowego, czyli nie ma tutaj jakiejś przypadkowości.

Oczywiście może się tak zdarzyć, że poważna usterka wystąpi na trasie - wówczas system połączy się z OMNIplus Serwis 24h, który powinien znaleźć rozwiązanie i najbliższy punkt serwisowy.

Autobusowy specjalista

Przypomnijmy, że OMNIplus to jedyna taka sieć warsztatów w Europie, która specjalizuje się tylko w serwisie autobusów i autokarów Mercedes-Benz i Setra. System obejmuje też takie udogodnienia, jak karty OMNIplus ServiceCards i Serwis 24h. W centralnym magazynie jest dostępnych ponad 130.000 części zamiennych dla autobusów. Do tego dochodzą szkolenia dla kierowców i pracowników warsztatów. Jak brzmi reklamowy slogan OMNIplus - "Jesteśmy niezawodnym partnerem, który zawsze zadba o to, by utrzymać Twój biznes "na chodzie".



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
serwis
autokar
Mercedes-Benz
Setra
OMNIplus
  • Wojciech Liberda – 18.01.2019

    Czy w trakcie jazdy, gdy pokaże się usterka to pojazd będzie musiał jechać do serwisu? Czy to tylko czyste zapobieganie problemom, typu Panie tu tylko młotek pomoże 🤣

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....