TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Continental: Od 100 lat na polskim rynku
Karol Wach - Opublikowano: 14.09.2011 22:05:28
Continental: Od 100 lat na polskim rynku

Producenci opon mogą być zadowoleni. W ocenie firmy Continental Opony Polska w tym roku sprzedaż opon do autobusów i ciężarówek wzrośnie o około 15%, a to oznacza, że zostanie sprzedanych 900 tys. sztuk opon. Wszystko dlatego, że ubiegła zima była dość ostra i hurtownie wyprzedały cały zapas. W środę w warszawskich hotelu Airport Okęcie Continental podsumował wyniki za rok ubiegły i przedstawił prognozy dotyczące roku bieżącego. Spotkanie było tym bardziej podniosłe, że w tym roku firma świętuje jubileusz 100-lecia obecności na polskim rynku. Gościem specjalnym konferencji był, również z tego powodu, Członek Zarządu koncernu Continental –Nikolai Setzer, który przedstawił plany firmy i strategię na nadchodzące lata. Continental jest dziś liderem oponiarskiego rynku w Europie i pozycję tę nadal chce umacniać. Koncern w 2010 roku osiągnął przychód ze sprzedaży na poziomie 104 mld zł –poinformował Setzer. Zapowiedział także zwiększanie istniejących mocy produkcyjnych oraz rozbudowę fabryk na rynku europejskim. Pozwoli to na zwiększenie dostępności nowego ogumienia i zaspokoi szybko rosnący popyt. Firma zamierza również wybudować nową fabrykę w Stanach Zjednoczonych zdolną wyprodukować 4 mln opon rocznie. Ponadto w brazylijskim zakładzie koncernu planowane jest podwojenie ilości wytwarzanego ogumienia z 4,5 mln do 9 mln sztuk. Globalna strategia producenta przewiduje także zwiększanie zaangażowania na rynku azjatyckim. Dwoma kluczowymi filarami koncernu na Dalekim Wschodzie są uruchomiony wiosną tego roku zakład w Chinach oraz przejęta fabryka opon Modi Tyres Ltd. w Indiach. Mając na uwadze rynek polski Nikolai Setzer stwierdził, że pozostaje on jednym z kluczowych rynków w Europie. Continental jest w naszym kraju drugim największym dostawcą ogumienia. W ubiegłym roku sprzedał tu 2,4 mln opon. Silna pozycja krajowego oddziału Continental umożliwia także skuteczną koordynację działań na wschodzie Europy i zwiększanie zaangażowania firmy w krajach nadbałtyckich i na Ukrainie. W ubiegłym roku firma osiągnęła 104 mld PLN (26 mld EUR) przychodu, z czego ponad 27% stanowiła sprzedaż opon. Równie istotną pozycję w strukturze przychodów firmy stanowią produkty z segmentów: wyposażenie wnętrza samochodu (Interior 21%), podwozie i bezpieczeństwo (Chassis &Safety 22%) oraz układ napędowy (Powertrain 18%). Produkty z kauczuku, inne niż opony oraz z tworzyw sztucznych pochodzące z oferty ContiTech stanowiły 12% sprzedaży.

Continental oferuje szeroką gamę opon, praktycznie do każdego pojazdu. W segmencie autobusów wskazać należy na cztery rodzaje opon proponowanych przez koncern. Motorway –reklamowane jako „Bezpieczne”, przeznaczone dla autobusów, kursujących na trasach dalekobieżnych. Do użytku na autostradach, drogach ekspresowych, do jazdy z dużymi prędkościami. Allround –według Continentalu „Trwałe”, do stosowania w autobusach, które docierają w trudnodostępne zakątki i jeżdżą po nienajlepszych drogach –regionalnych i międzymiastowych. Dobre także na drogi pofałdowane i wijące się. City –jak sama nazwa wskazuje z przeznaczeniem do wykorzystania w autobusach miejskich, często hamujących i zatrzymujących się. I wreszcie Winter –czyli opony zimowe.        
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Continental
opony
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....