Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ciśnienie w oponach pod zdalną kontrolą

infobus
23.03.2016 09:17
0 Komentarzy

System monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach ?ContiPressureCheck , będzie oferowany przez LOSTnFOUND jako zintegrowanerozwiązanie telematyczne.

Dostawca rozwiązań telematycznych LOSTnFOUND zintegrowałswoje narzędzia z systemem monitorowania ciśnienia i temperaturyContiPressureCheckTM. W ramach współpracy pomiędzy firmami, dane ciśnienia itemperatury opon zbierane są w czasie rzeczywistym przez ContiPressureCheck?, anastępnie są umieszczane na interfejsie użytkownika LOSTnFOUND. Dziękipołączeniu sieciowemu systemów telematycznych, mierzone wartości mogą byćodbierane na urządzeniach mobilnych.

-„Integracja danych ContiPressureCheckTM w systemie telematykiLOSTnFOUND pozwala nam na obserwację poziomu ciśnienia w oponach podłączonychdo systemu. To z kolei sprawia, że kontrola ciśnienia w oponach staje sięjeszcze bardziej czytelna i przejrzysta dla kierowców i menedżerów flot, coupraszcza także proces monitoringu technicznego opon. Jeśli zmierzona wartośćróżni się od wartości ustalonej, system natychmiast wysyła ostrzeżenie zapośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości tekstowej. Dzięki temu, możliwe jestnatychmiastowe podjęcie działań. To pozwala uniknąć dodatków kosztów orazczasochłonnych napraw – wyjaśnia Hartwig Kühn, manager ContiPressureCheckTMContinental w Hanowerze. – LOSTnFOUND oferuje zintegrowane rozwiązanietelematyczne pod nazwą ?ConnectedTyre”, a dzięki zainstalowaniuContiPressureCheck? dostarcza swoim klientom wydajne rozwiązanie, któreoptymalizuje zużycie paliwa i żywotność opony, a tym samym zmniejsza kosztyeksploatacji floty. W testach na naszym torze próbnym dowiedliśmy, że obniżenieciśnienia w oponie zaledwie o 2 bary od zalecanego wystarczy, by zużycie paliwana 100 kilometrów wzrosło o 0,7 litra. Co więcej, według naszych obserwacji,znaczna część samochodów ciężarowych porusza się dziś na oponach, w którychciśnienie jest za niskie średnio o 12%? podsumował Hartwig Kühn.

ContiPressureCheck to kompleksowy system bezpośredniegopomiaru ciśnienia i temperatury montowany wewnątrz opony oferowany przezContinental. Tak dokładny monitoring zapobiega przedwczesnemu zużyciu opon izmniejsza ryzyko awarii, np. pozwala uniknąć wystrzału opony, czy separacjiwarstw opasania bieżnika. To rozwiązanie pozwala zatem na wygenerowanierealnych oszczędności i oszczędzenie czasu na nieplanowane wymiary. Co istotne,system znacząco poprawia również komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Komentarze