TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Bytów ponawia przetarg na trzy MIDI-autobusy
INFOBUS.PL - Opublikowano: 14.11.2019 17:00:36
fot. Radio Kaszebe

Bytów ogłosił nowy przetarg na dostawę trzech nowych autobusów klasy MIDI. Wygląda na to, że nic się nie zmieniło. Dalej mamy bardzo długi termin dostawy. Pozostaje tylko kwestia pieniędzy.

Pierwszy przetarg został unieważniony. Powód? Pieniądze. Miasto nie chciało przystać na propozycję słupskiego ABP Bus&Coach. Bytów miał zabudżetowane na ten cel 2 890 500 PLN brutto. A to dawało 783 333 PLN netto wyceny jednostkowej. Całkiem nieźle. Polski dealer autobusów Iveco za trzy Crossway'e 10,8LE zaproponował ona 2 999 232 PLN brutto, a więc 812 800 PLN netto za jednego. W pakiecie zaoferowano pięcioletnią gwarancję całopojazdową na każdy autobus.

Nowe rozdanie
Wygląda na to, że nic się nie zmieniło. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech sztuk autobusów miejskich, z silnikiem wysokoprężnym Euro 6, przystosowanymi do paliwa zawierającego biokomponenty. Jak podkreśla zamawiający, układ sterowania silnika nie może zawierać ukrytych programów zmieniających poziom emisji spalin w zależności od trybu jego pracy. 

Dodatkowo Bytów wymaga, aby oferowane autobusy charakteryzowały się maksymalnym zużyciem paliwa wg. testu SORT 2 nie większym niż 36 l/100 km. Silnik ma być zblokowany z automatyczną skrzynią biegów (minimum 4 biegową). 

Pojazdy mają mieć długość w przedziale 10 - 11 m, szerokość 2,50 - 2,55m, wysokość do 3,25 m, a liczba miejsc siedzących dla pasażerów ma wynosić min. 24 plus miejsce na wózek inwalidzki dla osoby niepełnosprawnej z możliwością przypięcia pasem bezp. plus miejsce kierowcy. Łączna liczba dla pasażerów to minimum 70. 

Takie parametry oznaczają, że Bytów celuje w klasę MIDI. Jak podkreśla gmina pojazd ma być całkowicie niskopodłogowy z wejściami bez stopni (w układzie 2-2-0). Do tego Bytów chce wyposażyć pojazd w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej oraz oddzielną dla kabiny kierowcy, tablice elektroniczne diodowe- przednia, boczna, tylna oraz autokomputer.

Gotowe pojazdy mają dotrzeć na Pomorze do połowy kwietnia 2021, a więcej jest jeszcze sporo czasu. 

Formalności
Nie jest ich wiele. W zakresie doświadczenia oferent musi pokazać, że w ciągu ostatnich trzech lat dostarczył przynajmniej jeden nowy autobus miejski z niską podłogą. Ponadto oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 PLN. 

Termin składania ofert mija 17 grudnia. Ich ocenie posłużą trzy kryteria. Cena to 60% wagi. 40% można wywalczyć dzięki warunkom gwarancji.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Bytów
UM
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....