Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Busworld 2019: Rekordowa oferta Van Hool

infobus
15.10.2019 15:00
0 Komentarzy

Van Hool zaprezentuje szereg innowacji technologicznych w swoich pojazdach, które odzwierciedlają potencjał firmy. Stoisko producenta będzie jednym z największych, jeśli nie największych na tegorocznym Busworld.

Łącznie Van Hool pokaże w Brukseli aż 18 autobusów. W gronie tym znajdą się trzy premierowe modele. Co będziemy mogli zobaczyć? Producent pokaże:

  • EX11 H S Traxon – światowa premiera
  • EX15 M S EcoLife w wersji na rynek angielski
  • EX16 M S Traxon
  • EX17 H S Traxon z windą
  • TX17 Astron Allison
  • TDX27 Astromega Traxon
  • CX45E – światowa premiera
  • Exqui.City 18 FC (Pau) – światowa premiera
  • EX11 L S Traxon
  • EX16 L S Traxon
  • EX16 M F EcoLife
  • EX15 H S Traxon
  • EX16 H S Allison
  • TX16 Astronef Allison
  • TX16 Astron Traxon
  • TX18 Altano Traxon
  • TDX25 Astromega Allison
  • TDX27 Astromega Traxon

EX11
Zaledwie cztery lata temu Van Hool wprowadził na rynek linię EX, nowoczesną, wydajną, innowacyjną i wygodną alternatywę dla wciąż rosnącej konkurencji na światowym rynku autokarów.

Na BUSWORLD 2019 Van Hool zaprezentuje EX11, czwarty model z gamy EX (oprócz EX15, EX16 i EX17). Dzięki temu Van Hool odpowiada na rosnące zapotrzebowanie rynku na oferowanie dobrze wyposażonego i wygodnego pojazdu w klasie 11-metrowej. Łącznie z wariantami L i H, z niską lub standardową wysokością wejścia na pokład, pełna seria EX składa się z co najmniej 10 wersji. Podobnie jak wszystkie, EX11 można również zamówić „od ręki”. Wszystkie są dostępne z mocnymi, ekonomicznymi silnikami DAF najnowszej generacji, w połączeniu z szeroką gamą mechanicznych, automatycznych i zautomatyzowanych skrzyń biegów.

Exqui.City Fuel Cell
W 2017 r. Francuskie miasto Pau złożyło zamówienie u Van Hool'a na 8 sztuk Exqui.City18 FC z extenderem wodorowym. Ten napęd zamienia wodór i tlen w energię elektryczną poprzez elektrolizę zwrotną. Z jednej strony energia elektryczna jest wykorzystywana do zasilania pojazdu, a z drugiej niewykorzystana energia jest magazynowana w bateriach litowo-jonowych w celu zmgazynowania dodatkowej mocy.

Pojazdy te mają również swoją własną premierę: nigdy wcześniej nie zbudowano pełnego systemu szybkiego autobusu(BRT) z napędem na wodór.

Konstrukcja Exqui.City18 FC Pau ma pojemność 125 pasażerów. Pojazd można w pełni zatankować w ciągu 10 minut i przejechać około 300 km. Dlatego autobusy te zapewniają firmom autobusowym najwyższy poziom elastyczności operacyjnej i wydajności.

CX45E
CX45E to w pełni zasilany elektrycznie autokar na rynek amerykański. Van Hool wybrał Proterra, wiodącego amerykańskiego producenta technologii akumulatorów do pojazdów ciężkich, do dostarczenia technologii akumulatorów E2. W 100% napędzany elektrycznie pojazd będzie miał całkowitą pojemność akumulatora 648 kWh i zdolność operacyjną na poziomie około 300 km. Ten autokar będzie idealnym rozwiązaniem dla wielu klientów obsługujących stałe trasy, szczególnie w środowisku miejskim. Dzięki zastrzeżonym możliwościom modelowania tras Van Hool i ABC Companies, wyłączny partner i dystrybutor na rynku północnoamerykańskim, mogą zapewnić wymiar zasięgu w ramach indywidualnych potrzeb każdego operatora.

Komentarze