TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: Paccar oferuje nową oś
InfoBus.pl - Opublikowano: 10.11.2019 12:00:26
Busworld 2019: Paccar oferuje nową oś

Nowa tylna oś napędowa – w tym nowy układ zawieszenia – oraz nowe silniki zadebiutowały na wystawie Busworld 2019, która odbywa się w dniach 18-23 października w Brukseli.

DAF Components pokazał na Busworld nową tylną oś napędową do autobusów i autokarów, która pozwala zmniejszyć zużycie paliwa o 2%, a także nowe silniki Euro 3 i Euro 5 Paccar MX-11 i MX-13 do autobusów, które są aż o 12% bardziej efektywne niż ich poprzednicy.

2% mniej dzięki osi

Nowa tylna oś – o przełożeniu całkowitym przekładni głównej 2,05 – idealnie wpasowuje się w filozofię DAF Components polegającą na dążeniu do uzyskania jak najwyższej siły napędowej silnika przy jak najniższej prędkości obrotowej, co pozwala zmniejszyć zużycie paliwa i ograniczyć jego głośność, poprawiając komfort pasażerów.

Nowa oś tylna pozwala ograniczyć zużycie paliwa o około 2%. Oszczędność ta wynika po części z nowej konstrukcji koła talerzowego i wałka atakującego przekładni głównej, która zapewnia możliwie najmniejszą utratę energii wskutek tarcia. Ta oś ustanawia także nowy standard pod względem redukcji masy, bez szkody dla jej trwałości. Jest do 70 kg lżejsza niż wszystkie inne napędowe osie tylne do autobusów i autokarów.

Dodatkowym jej atutem jest to, że olej przekładniowy wymaga wymiany tylko raz na 540.000 km, co pozwala jeszcze bardziej wydłużyć czas pracy pojazdu.

Euro 3 i 5

Poza unią DAF oferuje nowe silniki Euro 3 i Euro 5 firmy Paccar do autobusów i autokarów, które są do 12% bardziej wydajne niż te, które zastąpiły. Ich podstawą jest równie niezawodna i wydajna jednostka napędowa Paccar Euro 6, która zadebiutowała w 2017 r. Nowe silniki nie mają sobie równych, jeśli chodzi o wydajność i cichą pracę. Wyróżniają się doskonałą mocą przy niewiarygodnie niskich obrotach – osiągają maksymalny moment obrotowy już przy 900 obr./min. Dzięki temu prędkość podróżną osiągają przy nieco ponad 1000 obr./min, co poprawia komfort wewnątrz pojazdu.

Nowy silnik Euro 5 Paccar MX-11 występuje w wariantach o mocy znamionowej 408 KM (300 kW) oraz 449 KM (330 kW) i momencie obrotowym, odpowiednio, 2100 Nm i 2300 Nm. Nowe jednostki Euro 3 i Euro 5 Paccar MX-13 oferowane będą w wariantach o mocy 428 KM (315 kW) i momencie obrotowym 2300 Nm, 483 KM (355 kW) i 2500 Nm oraz 530 KM (390 kW) i 2600 Nm.

Na podwoziu DAF

Od dziesięcioleci DAF zajmuje znaczącą pozycję na międzynarodowym rynku autobusów i autokarów jako niezależny partner producentów tych pojazdów w dziedzinie układów napędowych. Dlatego też DAF Components zapewnia pełną gamę silników Euro 3, Euro 5 i Euro 6, przy czym niektóre zblokowane są z napędową osią tylną. Wszystkie układy napędowe DAF wyróżnia niskie zużycie paliwa, maksymalna niezawodność i długie okresy pomiędzy przeglądami serwisowymi umożliwiające najwyższą dostępność pojazdu i maksymalny zwrot z kilometra.

Asortyment DAF Components uwzględnia również podwozia ciężarówek dystrybucyjnych DAF LF, które są idealną platformą do budowy kompaktowych busów na 30 do 40 miejsc. DAF dostarcza takie podwozia z rozstawem osi od 3,05 m do 6,70m i z czterocylindrowym silnikiem Paccar PX-5 o pojemności 4,5 litra lub sześciocylindrowym Paccar PX-7 o pojemności 6,7 litra w wariantach mocy od 152 KM (112 kW) do 320 KM (239 kW). Podwozie DAF LF nadaje się do produkcji szerokiej gamy pojazdów, od kompaktowych autobusów, po luksusowe autokary.

Pełen serwis

Dla zapewnienia optymalnej efektywności ważne jest, by autobus lub autokar był jak najwięcej czasu na drodze. Operatorzy autobusów lub autokarów wyposażonych w silnik PACCAR mogą liczyć na pomoc ponad 1100 placówek serwisowych DAF zlokalizowanych w całej Europie i poza nią, w tym 200 posiadających status "dealerów autobusów i autokarów DAF". Placówki te zlokalizowane są przy głównych trasach przejazdów pasażerskich i są w pełni wyposażone w sprzęt do serwisowania układów charakterystycznych dla tego rodzaju pojazdów.

Międzynarodowy serwis autokarów DAF jest również gotowy świadczyć swoje usługi przez całą dobę, a dealerzy DAF-a oferują kontrakty serwisowe, zapewniające pełne zabezpieczenie przed rozpoczęciem podróży.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
komponenty
Paccar
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....