Otokar nie odpuszcza i na każdych targach autobusowych pokazuje się z jak najlepszej strony. Nie inaczej będzie na tegorocznym Busworld.
Turecki producent pokaże pięć autobusów, w tym jedną premierę. A będzie ona tym, co jest mottem tureckiego producenta. Na brukselskich targach Otokar pokaże autobusy:
eKENT C
KENT C CNG
KENT U LE
wersję szkolną TERRITO U
ULYSO T z windą
Ulyso T, czyli mocna strona Otokara
W tym roku konstrukcja będzie obchodziła swoje trzecie urudziny. Prócz nowego, aczkolwiek bardzo delikatnego i jednocześnie eleganckiego designu była ona zwiastunem kolejnej generacji autobusów tureckiego producenta. Dodatkowo zapewnia więcej komfortu, większą pojemność pasażerską i optymalne koszty operacyjne. Z mocniejszym silnikiem, niskim zużyciem paliwa, wysokim poziomem komfortu pojazd ten będzie w stanie zwiększyć wygodę pasażerów, kierowców oraz zysk operatorów.
Elektryczny Kent
Otokar od dawna pracował nad pojazdami napędzanymi paliwami alternatywnymi. Pierwszy autobus hybrydowy pokazał już w 2007 r., a premierowy autobus elektryczny klasy MIDI (Vectio C) w 2012 r. Równolegle Otokar pracował również nad autobusami CNG, które w ostatnim czasie spotkały się z rosnącym zainteresowaniem na rynkach europejskich (m.in. w Hiszpanii).
-"Dziś jesteśmy szczęśliwi i dumni z wprowadzenia e-Kent C, nowego 12-metrowego autobusu miejskiego Otokar, tutaj na Kongresie UITP. Otokar koncentruje się teraz na przyszłości, oferując rozwiązanie transportowe, które przyczynią się do zrównoważonego rozwoju miast i pomogą poprawić jakość życia ich mieszkańców" – mówił Ali Murat Atlas, dyrektor generalny Otokar Europe.
Busworld to drugi w historii pokaz e-Kenta C. Będą one dostępne na rynku od 2020 r., natomiast turecka firma już uczestniczy w postępowaniach przetargowych w Europie. Cechy szczególne "e-propozycji" Turków? Niesamowicie przestronne wnętrze, wydajne baterie i sprawdzone rozwiązania.
Kent U LE
Absolutną nowością będzie premiera dedykowane dla przewozów podmiejskich Otokara Kenta U LE. Koncept opiera się na mixie najlepszych rozwiązań z Kenta LF oraz Terito. Efekt? Ma nim być autobus, dla którego nie będzie wyzwań nie do pokonania. I to ta konstrukcja będzie najmocniejszym atutem Otokara na tegorocznym Busworld.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

świetnie wygląda ten elektryk
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.