Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Busworld 2019: Indcar z kultowym Mago2

infobus
15.10.2019 08:00
0 Komentarzy

W Brukseli hiszpański producent autobusów Indcar będzie świętowałswoją 25. obecność na targach Busworld Europe.

Ten jubileuszy firma uświetni pokazując po raz pierwszy autobus Stradae-City Low Entry, czyli w 100% elektryczny miejski minibus, który na początkutego roku wziął udział w teście minibusów (Minibus of the Year) w Madrycie.

Przypomnijmy, że Indcar specjalizuje się w autobusowych nadwoziach od … 1888 r.Firma z siedzibą w Arbúcies (Girona) ma dwa zakłady produkcyjne, jeden wHiszpanii i jeden w Rumunii, a także dwa zagraniczne przedstawicielstwa – weFrancji i we Włoszech. Przy produkcji około 450 pojazdów rocznie i obecności w12 krajach, Indcar jest jednym z ważniejszych graczy na europejskim rynku minibusów.

Targowa szóstka

Na Busworld 2019 Hiszpanie pokażą 6 pojazdów:

  • elektrobus Strada e-City Low Entry, który może operować do16 godzin na 5 bateriach. Jego pojemność to 22 pasażerów.

  • Mobi City L7, czyli najmniejszy minibus z serii Mobi. Pojazd przy długości 7 metrów i szerokości 2 metrów mieści do 41 pasażerów. Jest to mniejszybrat modelu Mobi Low Entry L8,5.

  • Wing 2020 z nowym nadwoziem na podwoziu Daily z silnikiem o mocy220 KM. Przeprojektowanie zabudowy wzmocniło zalety modelu, czyli: przestronność ikomfort dla pasażerów oraz pojemne bagażniki.

  • Next L9 na podwoziu DAF oferuje 37 miejsc siedzących +kierowcą. Wybór nowego podwozia pozwolił Indcar całkowicie zmienić nadwozie,które teraz ma większą ergonomię, wykończenie w klasie VIP i mniejsze zużycie paliwa.

  • Mago2, czyli najbardziej kultowym model Indcar również pojawisię na Busworld – w wersji o pojemności 32 pasażerów.

Komentarze