Lider polskiego rynku minibusów zaprezentował w Brukseli aż pięć minibusów, w tym swój pierwszy elektryczny pojazd na bazie TGE. O aktualnej ofercie opowiedział nam szef sprzedaży Mercus-Bus, Marek Okuń.
Mercus, który według Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców jest najczęściej rejestrowaną zabudową w klasie MINI w Polsce pokazał w Belgii naprawdę ciekawą ofertę - jak przystało na największego producentem minibusów w naszym kraju.
Czas TGE
Mercus zaprezentował na Busworld pięć minibusów, w tym trzy marki MAN i dwa marki Mercedes-Benz. Zdecydowanie ciekawsza była "lwia część", gdzie mogliśmy zobaczyć:
MAN-Mercus e-TGE 3.140, czyli uniwersalny (kombi) elektrobus o pojemności 12 miejsc. To pierwszy elektryczny pojazd w historii Mercusa, który swoją premierę zaliczył właśnie na targach w Belgii. Polski producent już pracuje nad kolejnymi wersjami tego pojazdu, w tym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
MAN-Mercus TGE City, czyli najnowsza MINI propozycja Mercusa dla miast o pojemności aż 40 osób. Konstrukcja tego miejskiego autobusu z niską platformą na zwisie tylnym bazuje na furgonie MAN TGE 5.180 i dysponuje ekonomicznym silnikiem o pojemności 2 l i mocy 177 KM. Jak zapowiedział Marek Okuń, mazowiecki producent pracuje nad niskopodłogową wersją swoich minibusów, z obniżonym wejściem w przednich drzwiach.
MAN-Mercus TGE 6.180 Tourist o pojemności 22 miejsc, czyli największa, turystyczna wersja na bazie "lwa".
Do tego mazowiecka firma pokazała dwa autobusy na bazie Mercedes-Benz Sprinter - już w najnowszej wersji modelowej 906, w tym wyjątkowy egzemplarz z napędem 4x4 przeznaczony na rynek islandzki.
O ofercie polskiego MINI lidera na Busworld opowiedział nam szef sprzedaży Mercus-Bus, Marek Okuń:
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.