TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2019: Alternatywna ofensywa Isuzu [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 16.12.2019 11:00:09
Busworld 2019: Alternatywna ofensywa Isuzu [FILM]

Turecki producent Anadolu Isuzu pokazał na targach w Brukseli aż dziewięć różnych pojazdów, w tym po raz pierwszy cztery autobusy z alternatywnymi napędami.

Zielona alternatywa

Na Busworld Europe mogliśmy po raz pierwszy zobaczyć trzy pojazdy elektryczne z logo Isuzu to:

  • midibus Novociti Volt o wydłużonym zasięgu

  • midibus Novociti Volt o średnim zasięgu

  • pojazd klasy MAXI Citivolt 12

A do tego Isuzu pokazało premierowy model Interliner 13 CNG z napędem gazowym i midbus Novo Cabrio. Oprócz tych debiutantów w Belgii mogliśmy spotkać starych znajomych, jak: Isuzu Visigo Hyper, Turquoise, Citiport 18 i Citiport 12 Hyper.

-"Turcja jest jednym z wiodących światowych ośrodków produkcji autobusów i autokarów. W Anadolu Isuzu utrzymujemy pozycję lidera w eksporcie pojazdów typu midibus, a zmierzając w kierunku globalnej marki, zaczynamy produkować nowe pojazdy oferując idealne rozwiązania dla transportu publicznego. Wszystko to dzięki naszym możliwościom badawczo-rozwojowym. W nadchodzącym okresie będziemy również kontynuować inwestycje w nowe pojazdy z pełną prędkością" - powiedział podczas konferencji prasowej Bora Koçak.

Zobaczcie nasz film z ekspozycji Isuzu:


Isuzu Novociti Volt

Elektryczny midibus Isuzu Novociti Volt to młodszy brat Novociti Life z silnikiem diesla, który został wypuszczony na rynek w 2018 roku. Akumulatory umieszczone na dachu Novociti Volt mają pojemność 200 kWh, co daje zasięg do 270 km. Centralny silnik elektryczny, umieszczony z tyłu pojazdu, ma moc 240 kW i moment obrotowy 2300 Nm. W ramach gwarancji producent deklaruje żywotność baterii na poziomie do 70% wyjściowej mocy przez 5 lat lub 250 000 km. Pojazd może być ładowany z jednego, wolnego gniazda ładowania AC (22 kW) i wówczas może być w pełni naładowany w ciągu ośmiu godzin, kub poprzez szybkie ładowanie DC (140 kW) w zaledwie dwie godziny przy napięciu roboczym 600 V. Jak podaje Isuzu - w zaledwie 10 minut system szybkiego ładowania Novociti Volt wydłuża zasięg do 50 km. Jest jeden warunek - szybkie ładowanie może być używane tylko raz dziennie. Wówczas nie wpływa to negatywnie na żywotność baterii.

Oprócz tego Novociti Volt ma trzy panele słoneczne na dachu, które ładują urządzenia niskonapięciowe (24 V), co pomaga zwiększyć zasięg pojazdu. Novociti Volt jest też wyposażony w system telematyczny "Aconnect", który analizuje dane pojazdu, takie jak prędkość pojazdu, poziom naładowania akumulatora i zużycie energii. Generalnie poprawia wydajność flot i firm transportowych poprzez raportowanie o pracy kierowców za pomocą czytelnych wykresów i obrazów. Na koniec dodajmy, że w serii Volt jest standardowo montowany system AVAS (Acoustic Vehicle Alerting Systems), który generuje sztuczny dźwięk pracy silnika dla bezpieczeństwa pieszych, zapobiegając w ten sposób ryzykownym sytuacjom.

Isuzu jest Citivolt 12

Kolejnym pojazdem elektrycznym prezentowanym na stoisku Anadolu Isuzu był Citivolt 12. Dzięki długości 12 metrów i układowi napędowo-elektrycznemu (BEV) Citivolt 12 może pomieścić do 90 osób, w tym 30 na miejscach siedzącymi. Akumulatory litowo-jonowe o pojemności 351 kWh zapewniają zasięg do 300 km. Centralny silnik elektryczny Siemens z tyłu pojazdu ma moc szczytową 230 kW i maksymalny moment obrotowy 3000 Nm. Podobnie, jak w Novociti Volt, producent daje gwarancję na żywotność baterii na poziomie do 70% przez osiem lat lub 400 000 km. Dzięki płynnemu układowi chłodzenia zestawu akumulatorów pojazd może operować w każdych warunkach klimatycznych.

Isuzu Interliner 13 CNG

Interliner 13 CNG z gazowym silnikiem Cumminsa o mocy 320 KM i momencie obrotowym 1356 Nm to kolejny pojazd w segmencie międzymiastowym z alternatywnym napędem. Pojazd został opracowany specjalnie pod kątem rynku europejskiego w celu zaspokojenia popytu na pojazdy wahadłowe, autobusy szkolne i transport międzymiastowy na krótkich dystansach. Interliner 13 CNG z homologacją w klasie II oferuje cichą jazdę i bardziej wydajne zużycie paliwa. Pięć zbiorników CNG ma całkowitą objętość 1520 litrów.

W pojeździe mamy dwoje drzwi. Środkowe drzwi mają dwa skrzydła i otwierają się na zewnątrz, zapewniając wystarczająco dużo miejsca na wejście i wyjście z pojazdu. System dwuskrzydłowych drzwi umożliwia także wyposażenie pojazdu w podnośnik wózka inwalidzkiego (opcja). Pojemność bagażnika pojazdu wynosi 7,3 m3 z windą i 7,6 m3 bez windy.

Isuzu Novo Cabrio

Na Busworld zobaczyliśmy też pierwszy pojazd cabrio w segmencie MIDI. Model Isuzu Novo Cabrio opracowany został przez firmę Turancar, dystrybutora Anadolu Isuzu w Czechach. Jest to klasyczny model Novo, ale ze zdjętymi górnymi i bocznymi oknami, dzięki czemu nadaje się do transportu hop-off w zabytkowych miastach. W Czechach przede wszystkim chodzi o Pragę.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
elektrobus
CNG
Isuzu

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....