TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Busworld 2017: Polski akcent w hiszpańskim piętrusie
InfoBus.pl - Opublikowano: 25.10.2017 18:37:51 5 komentarzy
Busworld 2017: Polski akcent w hiszpańskim piętrusie

W Kortrijk zadebiutował pierwszy dwupiętrowy, elektryczny autobus hiszpańskiej firmy UNVI z Battery Management System, dostarczonym przez firmę BMZ Poland.

Podstawowym elementem pojazdu jest Master BMS (Battery Management System) firmy BMZ Poland. To nowoczesne rozwiązanie umożliwia połączenie trzech baterii w jeden system.

W autobusie firmy UNVI zostały zamontowane 3 baterie litowo-jonowe o energii 58,1kWh każda. Ich prawidłowe funkcjonowanie jest możliwe dzięki zainstalowanemu układowi Master BMS (Battery Management System) firmy BMZ Poland. Jest to innowacyjny system, pozwalający połączyć baterie o różnym stopniu naładowania

w jeden układ bateryjny. Podłączenie równoległe wszystkich baterii mogłoby skutkować wytworzeniem się prądów wyrównawczych, co w efekcie doprowadziłoby do uszkodzenia baterii.

-"Ogromną zaletą zastosowanego układu bateryjnego jest to, że może on być szybko serwisowany bez potrzeby demontażu baterii. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom możliwy jest serwis podstawowych komponentów takich jak spalony bezpiecznik, uszkodzony stycznik czy układ zabezpieczeń" – mówi Tomasz Ciszek, kierownik projektu z BMZ Poland.

Układ Master BMS oblicza w czasie rzeczywistym maksymalne dozwolone prądy ładowania oraz rozładowania, uwzględniając rozpływ prądów do poszczególnych baterii. Oblicza także procentową pojemność zestawu bateryjnego, udostępnia informację o pozostałym zasięgu autobusu i szacunkowym czasie wymaganym do pełnego naładowania.

O tym projekcie pisaliśmy w InfoBusie także TUTAJ

Nie tylko piętra

Mimo, że Unvi uchodzi za europejskiego specjalistę w zakresie budowy piętrowych autobusów do miejskiej turystyki - w Kortrijk pokazano jeszcze jeden  model Urbis DD na podwoziu Scania z silnikiem diesla Euro 6 - to hiszpańska firma jest również producentem zabudów na rozmaitych podwoziach. Na Busworld pokazała jeszcze turystyczny minibus na podwoziu Iveco Daily - Compa T - oraz turystyczny midibus na podwoziu Mercedes-Benz Atego - Voyager GT.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
Busworld
BMZ Poland
Unvi
  • Jędrek – 25.10.2017

    Z tego co widzę to jest on jednopiętrowy. No chyba że napiszemy: dwupoziomowy to rozumiem.

  • FRanek – 26.10.2017

    ...ale dwupiętrowy lepiej brzmi.

  • gfh – 26.10.2017

    Polski akcent? Chyba niemiecki.

  • kojot – 26.10.2017

    Fajny, takim to można sajtsiingować po mieście. Najważniejsze, że nie kopci.

  • dziki kojot – 16.11.2017

    to jest polski akcent zapamietaj to sobie, polski bmz odżegnuje się od niemiec, to jest polska myśl techniczna, i brawo

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....