TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Brytyjski sektor autobusowy chce pomocy rządu
InfoBus.pl - Opublikowano: 21.03.2020 14:00:53
Brytyjski sektor autobusowy chce pomocy rządu

Autobusowi przewoźnicy z Wysp ostrzegają, że dziesiątki tysięcy pracowników może zostać zwolnionych w ciągu najbliższych kilku tygodni, jeżeli rząd nie zgodzi się na natychmiastowy pakiet ratunkowy w wysokości 1 miliarda funtów.

W miarę rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa liczba pasażerów spadła na Wyspach już o 50 procent. Przychody poza Londynem spadły o 50 milionów funtów tygodniowo, co zagraża wypłatom wynagrodzeń prawie 100 000 kierowców, a także całemu personelowi serwisowemu i zarządzającemu. Decyzja o zamknięciu szkół i szeroko rozpowszechniona polityka domowej kwarantanny dla seniorów - może zwiększyć spadek do poziomu 75 procent.

Czego chce branża?

Brytyjski przemysł autobusowy domaga się od rządu:

  • zagwarantowania budżetowych źródeł dochodów dla operatorów autobusów i autokarów

  • wsparcie do 80% kosztów personelu na czas epidemii

To umożliwi zarówno dużym operatorom, jak Arriva, FirstGroup, Go-Ahead czy Stagecoach, a także licznym mniejszym firmom autobusowym - utrzymanie tras niezbędnych do przewiezienia do pracy pracowników systemu opieki zdrowotnej (NHS) oraz przedstawicieli innych kluczowych teraz zawodów, jak pracownicy wywozu śmieci, sprzątaczki i pracownicy supermarketów.

-"Kraj jest zagrożony jak nigdy dotąd w czasie pokoju. Firmy autobusowe są gotowe wesprzeć krajową wlake z koronawirusem w jakikolwiek możliwy sposób i już przygotowują plany wykorzystania autobusów jako mobilnych sklepów spożywczych dla osób na kwartalnie lub jako mobilnych jednostek testowych NHS. Jednak bez dodatkowego finansowania sieć autobusów poza Londynem może zniknąć. Pakiet ratunkowy zapewni, że branża autobusowa zarówno będzie pracować podczas kryzysu, jak i pozostanie w gotowości po zakończeniu epidemii" – czytamy w apelu brytyjskich przewoźników autobusowych do rządu.

Aktualny stan

Autobusowa branża w Wielkiej Brytanii zatrudnia ok. 100 000 kierowców autobusów i daje kolejne 120 000 miejsc pracy, w tym dla brytyjskiego sektora produkcji autobusów. Ogólnie rzecz biorąc, autobusy generują dla brytyjskiej gospodarki łączną wartość w wysokości 64 miliardów funtów rocznie.

-"Rozumiemy, że żyjemy w niespotykanych czasach i bardziej niż kiedykolwiek jesteśmy gotowi odegrać naszą rolę w utrzymaniu sieci krajowej i wspieraniu codziennego życia w Wielkiej Brytanii. Autobusy mają kluczowe znaczenie dla utrzymania przewozu pracowników - i muszą pozostać istotnym kręgosłupem transportu publicznego zarówno teraz, jak i po zakończeniu kryzysu. Dzisiaj przewoźnicy autobusowi znajdują się pod ogromną presją i stoją przed niemożliwymi wyborami, które trasy muszą ciąć i ilu pracowników muszą zwolnić. Dlatego pilnie potrzebujemy teraz rządu, aby pomógł kierowcom autobusów i ich pracodawcom zabezpieczyć przyszłość branży" – powiedział Graham Vidler, dyrektor naczelny Konfederacji Transportu Pasażerskiego, który reprezentuje setki dużych i małych firm autobusowych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
wirus
linie
rząd

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....