TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Bruksela zamawia kolejne Volvo. Z Wrocławia [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 20.05.2020 17:00:35
Bruksela zamawia kolejne Volvo. Z Wrocławia; fot. STIB

Brukselski przewoźnik STIB skorzystał z opcji i rozszerzył wcześniejsze zamówienie na zakup nowych autobusów hybrydowych.

To oznacza, że do stolicy Belgii trafi nie 110 hybryd tylko aż 238! Wszystkie będą pochodziły w wrocławskiej fabryki szwedzkiego koncernu.

Prawo opcji

Firma STIB-MIVB Bruksela przyznała w 2018 roku zamówienie na zakup 110 autobusów hybrydowych marce Volvo. Pojazdy te zostały dostarczone i musiały się na tyle dobrze spisać w normalnej eksploatacji,. że przewoźnik zdecydował się skorzystać z prawa opcji i rozszerzył ten kontrakt o dodatkowe 128 autobusów hybrydowych

Oprócz samych autobusów, zamówienie obejmuje obsługę pojazdów i serwis akumulatorów. Podobnie, jak pierwsza partia pojazdów, tak i najnowsze hybrydy zostaną wyposażone w system zarządzania flotą Volvo Buses.

Nowa partia 128 autobusów zostanie dostarczona w 2021 roku. Cel Brukseli jest jeden: stopniowe przejście całej miejskiej floty na napęd elektryczny.

Mówią obie strony

-"To bardzo inspirujące, że Bruksela i STIB-MIVB kontynuują rozwój zrównoważonego systemu transportu publicznego, nawet w tych trudnych czasach. Zrównoważony rozwój będzie nadal jednym z głównych priorytetów miast, a my jesteśmy dumni, że jesteśmy częścią tego trendu. Nasze autobusy hybrydowe to ważne i wszechstronne narzędzie, które jest potrzebne do stworzenia zrównoważonego i atrakcyjnego systemu transportu miejskiego przyszłości. Dzięki naszej wysoce zaangażowanej i kompetentnej lokalnej sieci serwisowej zapewnimy też najwyższą niezawodność i niezawodność oraz silną obsługę klienta "- powiedział Håkan Agnevall, prezes Volvo Buses.

Z kolei Renaud de Saint Moulin, starszy wiceprezes ds. systemów transportowych w STIB-MIVB podkreślił: - "Sieć autobusowa w Brukseli rozwija się szybko w dwóch uzupełniających się osiach: transformacja energii z jednej strony i przeprojektowanie tras w celu zwiększenia oferty transportu publicznego o prawie 30%. I to w ciągu kilku miesięcy. Flota hybrydowa Volvo jest ważnym elementem składowym, który umożliwia STIB podołaniu temu wyzwaniu. Pamiętam, jak Volvo opracowało w latach 80. i 90. dla Brukseli świetną serię B59, która umożliwiła nam znaczną ewolucję poziomu usług. Teraz - dzięki nowej serii Volvo 7900 Hybrid - ponownie zwiększamy jakość naszych usług i ograniczamy negatywny wpływ transportu na środowisko."

Trochę techniki

Dodajmy na koniec, że układ hybrydowy w Volvo 7900 Hybrid jest tak skonstruowany, że pojazd napędzany całkowicie energią elektryczną może jechać nawet z prędkością do 20 km / h. Przy wyższych prędkościach automatycznie załącza się mały silnik Diesla. Akumulatory autobusu są ładowane przez energię odzyskaną podczas hamowania, więc nie jest wymagana infrastruktura ładowania. Zużycie paliwa i emisja CO2 są o 25–40 procent niższe niż w przypadku odpowiedniego autobusu z silnikiem Diesla, a emisje cząstek i tlenków azotu zredukowane o 50 procent.

A teraz zobaczcie jak wyglądają hybrydy Volvo z .. lotu ptaka:



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
fabryka
hybryda
Volvo
Belgia

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....