TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

BP Tour szykuje się do startu w Gdańsku
INFOBUS.PL - Opublikowano: 15.12.2017 16:00:59 10 komentarzy
fot. Andrzej Jakubiak

Nieco ponad 2 tygodnie zostały do startu firmy BP Tour w gdańskiej komunikacji miejskiej. Przewoźnik z lubelskiego odebrał już wszystkie autobusy, które będą mu potrzebne w Trójmieście. Trwają ostatnie przygotowania przed startem przewozów.

Gdański kontrakt to pierwsza umowa na przewozy miejskie w dotychczasowej działalności firmy z Bełżyc. Dzięki ośmioletniej obecności w Gdańsku i okolicach BP Tour zainkasuje nieco ponad 137 mln PLN brutto. Przez ten czas przewoźnik będzie miał do wykonania pracę eksploatacyjną w wymiarze na pewno ok. 22 mln wzkm. Takie są warunki zawartej pod koniec kwietnia umowy z Zarządem Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Zgodnie z jej warunkami do wykonania zlecenia operator musiał pozyskać przynajmniej 35 autobusów różnych wielkości. Najwięcej, bo 20 ma być pojazdów przegubowych klasy MEGA. Nieco mniej będzie autobusów klasy MAXI. Tych ZTM wymagał przynajmniej w liczbie 14 sztuk. Całości dopełni jeden pojazd klasy MIDI.

Od początku typowaliśmy, że BP Tour postawi na swojego stałego partnera spod znaku gwiazdy. Myśleliśmy, że będzie to nowa generacja Mercedesów Conecto. Przewoźnik zdecydował się postawić jednak na starszą wersję tych autobusów. W Gdańsku będzie wykorzystywanych łącznie 39 autobusów. Będą to 22 Conecto G i 15 Conecto LF. Całości dopełni jeden Citaro K C2, czyli obecnie jedyny z miejskiej MIDI-oferty Mercedesa.

Aktualnie trwają szkolenia załogi oraz ostatnie przygotowania bazy, z której będą wyruszały miejskie Mercedesy BP Tour'a. Wszystko musi być gotowe na dzień przed startem przewoźnika w trójmieście. Pierwsze autobusy przewoźnika z lubelskiego mają wystartować w Trójmieście 1 stycznia.

Nie zmienia to jednak faktu, że firma cały czas poszukuje kierowców do swojego gdańskiego oddziału. Nowe pojazdy to jedna z zachęt dla przyszłych pracowników. Dodatkowo BP Tour chce wszystkich szoferów zatrudnić na podstawie umów o pracę. O szczegółach można się dowiedzieć tutaj.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
linie
BP Tour
Mercedes
  • Henry – 15.12.2017

    Czy za tak niską stawkę da się jeździć przez 8 lat? Do tego brakuje kierowców na rynku w Trójmieście.BP Tour podobno daje na rękę 15 zł ale nie ma jeszcze umów. GAiT daje już 15,70 zł więc robi się w Gdańsku ciekawie

  • Tylko – 15.12.2017

    Firmy które dobrze płacą nie musz martwić się o pracowników. Firmy pokroju " dziad tras" maja problemy z zatrudnieniu pracowników czyli 80% firm w Polsce.

  • Misiek491 – 15.12.2017

    1 stycznia będzie część Gdańska z buta iść bo wątpię że znajdą kierowców za tak śmieszne pieniądze w gdyni irex placi18

  • jj – 16.12.2017

    Henry, Pierwsze 2 lata póki ma gwarancję na nówki to pojeździ później koszty taboru wzrosną i zaczną się problemy ponadto wynagrodzenia kierowców przez cały okres 8 lat będą szły w górę a waloryzacja tego nie skompensuje

  • Kiero – 16.12.2017

    Dziad trans z Lublina mysli ze będą mu pracowac ludzi w Gdańsku za takie grosze. Nazatrudnia Ukraińców bo nikt normalny u niego nie będzie pracował Hahahah co za gnój w Polsce się robi oferta umowy o pracę ma przyciągnąć pracownikow

  • kristo – 17.12.2017

    Taki jest urok przetargów. Miejmy nadzieje że ZTM od pierwszego dnia za wszelkie uchybienia będzie bezwzględnie karał. A może wściekli pasazerowie Gdańszczanie w tym pomogą.

  • jj – 17.12.2017

    Żadni Ukraińcy ani obcokrajowcy nie przejdą. W przetargu był wymóg znajomości języka polskiego potwierdzony egzaminem państwowym. Jak ktoś się orientuje to ze zdaniem tego egzaminu problem by mieli Polscy kierowcy ;)

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 18.12.2017

    Znowu wozy bez kabiny, z jakąś badziewną niską szybką.

  • BQ – 18.12.2017

    w Lublinie od kliku miesięcy jeździ Warbus, też mają Conecto i niestety ale ostatnio słyszałem rozmowę kierowców jak mówili że co chwile coś się je...e. Wiec tutaj też pewnie będzie podobnie.

  • farafiu – 18.12.2017

    Po roku się okaże czy będzie jak w Krakówku ;) Czyli min szycie podłogi takerem, trytki na kable, które odstają lub zostały wyciągnięte, gąbka w szparach poszycia(która i tak nic nie daje) czy też może atrakcje dla pasażerów w postaci wybijania szyb hamowaniem? A no i jeszcze kapiąca na łeb klima... Czas zweryfikuje ;) Pal licho tureckie wynalazki... Pytanie czy 38 autobusów starczy? Jak widzę 3 autobusy więcej niż minimum to ilość straszna...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....