TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Bolesławiec zamawia 2 elektrobusy. Klasa MIDI
INFOBUS.PL - Opublikowano: 27.11.2019 16:00:25
Bolesławiec zamawia 2 elektrobusy. Klasa MIDI

Bolesławiec również dołączy do grona miast, w których użytkowane są elektrobusy. Miasto chce kupić Miejskiemu Zakładowi Komunikacji dwa takie pojazdy. Metraż? Tu bez niespodzianek. Klasa MIDI.

Przedmiotem bolesławieckiego zamówienia jest zakup (dostawa) taboru autobusowego (2 autobusów bezemisyjnych o alternatywnych, elektrycznych systemach napędowych) wraz z infrastrukturą. Każdy z "elektryków" ma mieć nadwozie o długości całkowitej 8,5 - 10,5 m i szerokie na 2,5 - 2,55 m. Każdy musi umożliwiać podróż min. 58 pasażerom, w tym 20 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez dwa lub trzy wejścia układzie 2-2-2, 1-2-0 lub 1-2-2.

Słów kilka o napędzie: bolesławieckie elektryki będą ładowane przez złącze plug-in. Baterie powinny umożliwić pokonanie przynajmniej 100 km w warunkach eksploatacyjnych testu SORT2, bez konieczności doładowywania. Sposób ich zabudowy leży w gestii oferenta. Jeden lub dwa silniki trakcyjne mają mieć moc min. 160 kW. Cała kompletacja napędu ma zapewniać zużycie energii nie wyższe niż 1,2 kWh / km.

Ponadto miasto chce kupić dwie mobilne ładowarki plug-in. Urządzenia mają zapewniać moc w zakresie 40 - 80 kW. Termin realizacji całego zadania do 15 lutego 2021 r.

Formalności
Nie jest ich wiele. Miasto odstąpiło od jakichkolwiek wymagań w kwestii doświadczenia oferent lub jego zdolności finansowej. Oferta musi być jedynie zabezpieczona wadium w wysokości 1200 000 PLN. 

Termin składania ofert mija 30 grudnia. Ich ocenie posłużą cztery kryteria. Cena to 60% wagi. 25% można wywalczyć w ocenie technicznej. Pozostałe 15% to okres gwarancji na baterie (10%) i zużycie energii w warunkach testu SORT2 (5%).

Unia pomaga
Pojazdy zostaną zakupione dzięki dofinansowaniu z samorządu województwa. Koszt całego projektu to blisko 5 mln zł, a kwota dofinansowania z pieniędzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 to 3,4 mln zł, co stanowi 85 % wydatków. 

"To kolejna nasza inwestycja, która pozwoli poprawić jakość powietrza w Bolesławcu i jednocześnie podniesie komfort podróży komunikacją publiczną. W ubiegłym roku, w ramach środków unijnych udało się kupić 13 nowych, niskoemisyjnych autobusów. Dziś przekazujemy pieniądze na kolejne dwa" – mówił Cezary Przybylski, marszałek województwa.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Bolesławiec
UM
MZK Bolesławiec
elektrobus
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....