Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

BMZ Poland zwiększył sprzedaż w 2019 roku

infobus
05.08.2020 15:00
0 Komentarzy

BMZ Poland, drugi codo wielkości zakład produkcyjny międzynarodowej Grupy BMZ, podwoił powierzchnięprodukcyjną i odnotował 10% wzrost sprzedaży, a tym samym osiągnął rekordowewyniki za rok obrotowy 2019.

Wzrost BMZ w 2019roku

Miniony rok 2019 przyniósł bardzo pozytywny wynik polskiejspółki zależnej BMZ Poland, szczególnie pod względem wzrostu zyskuoperacyjnego. Sytuacja gospodarcza stała się bardziej zmienna, a światowywzrost wyraźnie zwolnił. Pomimo coraz trudniejszego otoczenia rynkowego, BMZPoland pozostaje na swoim kursie.

Jest to potwierdzenie ciągłego wzrostu Grupy BMZ na poziomieśrednio 30% rocznie. W każdym miesiącu minionego roku działania koncentrowałysię na sprzedaży, a w szczególności na wynikach, co przełożyło się na znaczącowyższą marżę brutto na poziomie 11% na koniec 2019 roku, co stanowi wzrost oprawie 50% w stosunku do roku poprzedniego. Te dobre wyniki są wynikiemwdrożonej optymalizacji i zmian równoważących proces produkcyjny. Nowi kluczowiklienci, wszyscy wiodący producenci OEM w Europie, z sektora e-busów ielektronarzędzi, otwierają dostęp do szybko rozwijających się rynków, takichjak elektryfikacja autobusów. Klienci ci zapewniają stabilną sytuację wzakresie zamówień przez cały 2020 rok.

Determinacja i zaangażowanie całego zespołu, od poziomuprodukcji po zarządzanie, pozwoliły osiągnąć te wyniki. W ubiegłym rokurozpoczęto budowę nowej jednostki produkcyjnej, która wkrótce zostaniezakończona. Pozwoli to podwoić powierzchnię produkcyjną do 9 000 m2 i zapewniwiększe moce produkcyjne do produkcji akumulatorów dla klientów.

„Koncentracja firmy na projektowaniu i produkcji dużychbaterii (tzw. Big Packów) pozwala jej konsekwentnie zwiększać swój udział wrynku w segmencie e-busów. Oprócz Polski równolegle pracujemy nad projektamiekspansji w trzech innych lokalizacjach. Mamy doskonałą pozycję na całymświecie w 2020 roku, aby osiągać stabilne, wyższe obroty i zyski”- podsumowujerzecznik prasowy i CMO Christian Adamczyk.

Komentarze