Kolejne autobusowe zakupy w Białymstoku. Od wczoraj, 25 czerwca miasto szuka dostawcy na pewno 10 autobusów z silnikami diesla Euro 6. Ale zakup może się zwiększyć. W opcji jest możliwość dokupienia jeszcze pięciu pojazdów.
Przedmiotem białostockiego zamówienia jest dostawa 10 sztuk autobusów jednej marki. Zamówienie podstawowe obejmuje:
- 2 sztuki fabrycznie nowych niskopodłogowych dwuosiowych autobusów miejskich zasilanych olejem napędowym, o długości całkowitej od 11 500 mm do 12 200 mm i wysokości całkowitej maksymalnie 3 300 mm, zwanych dalej autobusami jednoczłonowymi;
- 8 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych trzyosiowych autobusów miejskich zasilanych olejem napędowym, o długości całkowitej od 17 500 mm do 18 200 mm i wysokości całkowitej maksymalnie 3 300 mm, zwanych dalej autobusami dwuczłonowymi.
Prawo opcji zakłada możliwość rozszerzenia zamówienia o maksymalnie pięć przegubowców. Miasto zagwarantowało sobie, że może skorzystać z tego przywileju w ciągu maksymalnie 60 dni od podpisania umowy. Cała dostawa ma zostać zrealizowana najpóźniej do 10 marca 2020 r.
Na omówienie SIWZ tradycyjnie dajemy sobie czas. Zaglądamy więc w warunki formalne postępowania. Minimum w zakresie zdolności finansowej to 10 mln PLN. Warunek doświadczenia miasto uzna za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat dostarczył przynajmniej jedną nową "dwunastkę" i cztery przegubowce w ramach jednej umowy. Oczywiście wszystkie z napędem konwencjonalnym. Ofertę należy zabezpieczyć wadium w wysokości 390 000 PLN.
Na oferty miasto czeka na 1 sierpnia. To kolejny autobusowy przetarg w Białymstoku w ostatnich dniach. Od 19 czerwca urzędnicy szukają także dostawcy dwóch nowych hybryd klasy MAXI. Pisaliśmy o tym tutaj.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.