TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Białystok dokupuje 2 autobusy hybrydowe
INFOBUS.PL - Opublikowano: 19.06.2019 16:00:41
fot. Kubul, phototrans.pl

Kolejne autobusy hybrydowe pojawią się w Białymstoku. Miasto od dziś, 19 czerwca szuka dostawcy dwóch pojazdów spalinowo-elektrycznych klasy MAXI. Autobusy mają zjawić się w Białymstoku najpóźniej w marcu 2020 r.

Przedmiot białostockiego zamówienia obejmuje dostawę dwóch sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych dwuosiowych autobusów miejskich jednej marki zasilanych olejem napędowym z zastosowaniem napędu hybrydowego spalinowo-elektrycznego. Mają to być w pełni niskopodgłogowe konstrukcje o długości całkowitej 11,5 m do 12,2 m, szerokości do 2,55 m i wysokości całkowitej maksymalnie 3,5 m. Każdy z nich ma umożliwiać podróż przynajmniej 80 pasażerom, w tym nie mniej niż 30 na miejscach siedzących. Dostęp na na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2.

Pojazdy mają być napędzane silnikami diesla spełniającymi normę Euro 6. Jednostka ma mieć pojemność skokową minimum 4,5 l, być nie słabsza niż 150 kW i osiągać min. 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W komorze silnika nie może zabraknąć systemu detekcji i gaszenia pożaru. Białystok kolejny raz nie wskazuje na konieczność zastosowania konkretnego napędu hybrydowego. Określa jedynie, że zasobniki energii elektrycznej mają zachować przez 10 lat pojemność na poziomie min. 80% stanu początkowego.

Hybrydy mają trafić do Białegostoku najpóźniej do 10 marca 2020 r. Będą objęte min. trzyletnią gwarancją całopojazdową oraz przynajmniej pięcioletnią na powłoki lakiernicze.

Na omówienie SIWZ dajemy sobie czas. Zaglądamy więc w warunki formalne postępowania. Minimum w zakresie zdolności finansowej to 1 mln PLN. Warunek doświadczenia miasto uzna za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat dostarczył przynajmniej jeden nowy autobus z napędem hybrydowym. Ofertę należy zabezpieczyć wadium w wysokości 80 000 PLN.

Termin składania ofert mija 23 lipca. Otrzymane propozycje w Białymstoku ocenią przy pomocy trzech kryteriów. Cena ma 60% wagi. Do 30% można zdobyć w ocenie technicznej. Pozostałe 10% można wywalczyć dzięki odpowiednim warunkom gwarancji.

Obecnie po Białymstoku jeżdżą cztery autobusy hybrydowe. To dwa MAN-y A37 Lion's City Komunalnego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego i dwa Volvo 7900 hybrid z Komunalnego Zakładu Komunikacyjnego. Niedługo na liniach pojawią się kolejne dwa autobusy z fabryki we Wrocławiu. One również trafiły do KZK. Jeśli więc wszystko pójdzie zgodnie z planem to wiosną 2020 r. Białystok będzie miał osiem hybryd.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
BKM Białystok
Białystok
UM
hybryda
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....