TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autosan zamyka rok trzema Sancity 10LF. IREX!
InfoBus.pl - Opublikowano: 10.01.2017 20:48:26 25 komentarzy
Autosan zamyka rok trzema Sancity 10LF. IREX!

22 grudnia 2016 r. firma IREX z Sosnowca odebrała trzy niskopodłogowe autobusy miejskie Autosan Sancity 10LF. Były to ostatnie pojazdy, które opuściły mury sanockiej fabryki w 2016 roku. Łącznie w 2016 roku producent zarejestrował w Polsce trzynaście nowych autobusów.

Przekazane prywatnemu przewoźnikowi niskopodłogowe autobusy od 1 stycznia 2017 r. obsługują linię nr 25 w ramach sieci KZK GOP, relacji Będzin - Wojkowice. O tym kontrakcie pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ

Warto podkreślić, że przekazane Sancity to jednocześnie pierwsze w historii nowe miejskie Autosany zakupione przez IREX.

"Dziesiątki" z logo bociana wyposażone zostały w ekologiczne silniki Cummins Euro 6 oraz automatyczne skrzynie biegów Voith. Posiadają 91 miejsc pasażerskich, w tym 17 siedzących. Przystosowane zostały do przewozu osób niepełnosprawnych poprzez zamontowanie platformy wjazdowej dla wózka inwalidzkiego oraz urządzeń do jego kotwiczenia. Komfort podróżowania zapewnia m.in. klimatyzacja całopojazdowa oraz równomiernie rozmieszczone ładowarki USB.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Autosan
Irex
KZK GOP
  • Marcinek – 10.01.2017

    Trzynaście autobusów na rok, czyli jeden na miesiąc. Wielki sukces autosana, który wychodzi już na prostą i wkrótce zawojuje polski rynek! P.s. Solaris w tym czasie wyprodukował ok.1300 autobusów....

  • solaris150 – 10.01.2017

    Autor podał złą ilość autobusów, dla samego Krakowa Autosan dostarczył 15 sztuk Sancity 9 LE plus autobusy dla innych przewoźników, tak więc portal podaje błędne info.

  • Pinki – 10.01.2017

    No tak Kraków plus reszta to liczby powalają na kolana ....

  • EH – 10.01.2017

    "Łącznie w 2016 roku producent zarejestrował w Polsce trzynaście nowych autobusów"Ze zrozumieniem Panowie, poza tym proszę nie porównywać Solarisa do firmy, która wstaje z pozycji leżącej.... Umowa z Krakowem była podpisana w lipcu :) więc proszę nie mówić o całym roku. Wszystko w firmie tworzy się na nowo, ale fakt lepiej być polaczkiem i hejtować :)

  • sopbus – 11.01.2017

    @Marcinek- kpiną jest porównywanie Solarisa z Autosanem ,bo Solar ma moce produkcyjne 1400 autobusów a Autosan 300 autobusów ,poza tym S jest dobrze prosperującą od lat firmą a Autosan zaczyna od początku.

  • Marcinek – 11.01.2017

    Od jakiego początku? Przecież firma ma kilkadziesiąt lat, tylko przez nieudolne zarządzanie znalazła się na dnie. 20-letni Solaris umiał się w tym czasie przebić i należy dziś do europejskich potentatów.

  • advisor – 11.01.2017

    @EH i @sopbusDziękuję za głosy rozsądku wśród polaczkowego narzekactwa.

  • tantus – 11.01.2017

    @Marcinek: firma de facto zaczyna od zera. Tak na prawdę, to z formalnego punktu widzenia Autosan Sp. z o.o. zawiązana w marcu 2016 r. nie ma nic wspólnego z Autosan S.A. w upadłości likwidacyjnej, powołaną w 1991 r.

  • sanoczanin – 11.01.2017

    Tak na prawdę AUTOSAN to jedna z najstarszych fabryk działających w Polsce. Znam historię tej fabryki doskonale. Problemy zarówno JELCZA jak i AUTOSANU zaczeły się gdy pojawił się w fabryce pan Z... Można wiele powiedzieć na temat AUTOSANU, ale prawda jest taka, że ta fabryka zbudowała polską komunikację. I takie ilości autobusów jakie kiedyś były produkowane w Sanoku to nawet Solaris nigdy nie dogoni, Niestety gdy zaczęły się problemy wielu utalentowanych ludzi konstuktorów techników i zwyklych pracowników odeszło w poszukiwaniu pracy, a część na emerytury i nie mieli komu przekazać swojej wiedzy. Tera fabryka powstaje ze zgliszczy. Ja życzę wszystkim polskim producentom jak najlepiej bo rynek jest duży a świat swoi otworem tylko potrzeba zdolnych i mądrych ludzi, którzy potrafią poprowadzić firmę.POLAK POTRAFI

  • andreV – 11.01.2017

    Też sponsorujesz MARCINKU takie dezinformacyjne artykuły, czy tylko brak ci PODSTAWOWEJ wiedzy ? Gdyby planowo i z rozmysłem NIE NISZCZONO AUTOSANA, Solaris rodu Niemieckiego nie miał by racji bytu ! To Autosan PIERWSZY wyprodukował autobus miejski 12 M z wieżową zabudową silnika i zupełnie płaską podłogą ! Nazywał się STOKROTKA ! Został bezczelnie ZAORANY ! Kto na tym wypłynął i zrobił karierę ? ! W Autosanie powstało wiele ięcej podczas jego imponującej Historii której kolega pewnie znać nawet nie chce. Był mocno niewygodny ten Autosan na rynku spadającego na nas gradem zachodniego "dobrobytu" Mam nadzieję dzięki znanej nam medialnie zmianie ODBIJE się choć po części... A kolegi NIE pozdrawiam .

  • instalator – 11.01.2017

    @andreV - zaorany przez ... 71 Defecto z Oławy!

  • krakowiak – 11.01.2017

    Dobrze że udało się uratować Autosana bo jak by po wygrało wybory to śladu by nie było po Autosanie. . A tak swoją drogą jutro w krakowie wyjeżdżają Autosanki

  • solaris2284 – 11.01.2017

    Dzięki bandyckiej prywatyzacji polskiej motoryzacji przez balcerowicza,powiązany z niemieckim kapitałem sobiesław z zasady rozp...olił autobusową jej część opartą na Jelczu i Autosanie,a teraz młode wilczki nie znające historii śmieją się z polskiej marki,którą ktoś próbuje podnieść z kolan.Oczywiście klasy solarisa po 20 latach jego tłuczenia Autosan mieć nie będzie,ale dajmy chociaż 5 lat i potem czepiajmy się o ilość wyprodukowanych aut w ciągu roku.Przypomnę małolatom,że ich ulubiona firma na początku działalności nie produkowała autobusów tylko składała Neoplany z dostarczonych części,później próbowała je sama tworzyć,lecz ze względu na kiepską jakość polskich Neoplanów,właściciel marki zabronił Polakom z Bolechowa prawa jej wykorzystania.Te autobusy jeździły m.in.w Gdyni.Więc nie tylko Autosan zaczyna powoli,pamiętajcie o tym.

  • Putin. – 11.01.2017

    Brawa dla Beaty!

  • dd – 11.01.2017

    Kacap Putin też tu pisze ???

  • tantus – 11.01.2017

    Ależ niektórzy tu wypisują brednie...@andreV: nikt planowo nie niszczył ani Jelcza, ani Autosanu. Zwyczajnie okazało się, że pan Zasada jest bardzo słabym biznesmenem, kompletnie nie potrafiącym dobrać odpowiednich kadr zarządzających i zapewnić strategicznego wsparcia i rozwoju."To Autosan PIERWSZY wyprodukował autobus miejski 12 M z wieżową zabudową silnika i zupełnie płaską podłogą ! Nazywał się STOKROTKA !"Stokrotka była całkiem niezłym prototypem, tyle że... powstała na węgierskim podwoziu Csepla, który zresztą krótko później całkowicie zaprzestał produkcji podwozi autobusowych. Dodam, że było to w roku 2001. Autobusy 100% niskopodłogowe produkował już wtedy m.in. Ikarus (seria 400), Neoplan (seria N4000), a nawet Jelcz (model M125). Zaś zabudowa wieżowa, o ile pamiętam, jako pierwsza pojawiła się w Neoplanie N4016td, coś koło 1997 r.@krakowiak:Negocjacje dot. przejęcia Autosanu przez HSW i PIT-Radwar toczyły się od początku 2015 r., czyli jeszcze za rządów PO-PSL. Problem polegał tylko na tym, że syndyk chciał sprzedać całość, a HSW i Radwar tylko tzw. zorganizowaną część przedsiębiorstwa. Syndyk zgodził się na podział firmy dopiero po zorganizowaniu odpowiedniej liczby przetargów na całość majątku, do których nie zgłosili się chętni. Straszydło przyszło więc w grudniu 2015 r. praktycznie na gotowe.Warto też przypomnieć, że w 2012 r. (czyli za rządów PO-PSL) HSW przejęła Jelcza, ratując go od niechybnego upadku. Także w czasie rządów PO-PSL, Wojsko Polskie zamówiło w Jelczu prawie 1000 nowych ciężarówek średniej ładowności.@solaris2284: myślisz, że gdyby Autosan i Jelcz pozostały państwowe, dzisiaj byłyby potentatami na swoich rynkach? Decyzja o prywatyzacji była słuszna, źle natomiast postąpiono sprzedając prawie cały przemysł pojazdów użytkowych w Polsce jednemu podmiotowi, którym - jak się później okazało - kierował anty-Midas...Popieram natomiast w całości wypowiedź sanoczanina i trzymam kciuki za Autosan!!!Czytaj więcej: http://www.infobus.pl/autosan-zamyka-rok-trzema-sancity-10lf-irex-_more_90753.html

  • sopbus – 11.01.2017

    I wreszcie ktoś napisał prawdę a nie prawacki bełkot.

  • cracus – 11.01.2017

    brawo IREX - kupił Autosana a nie jakieś sory,mazy czy pazy

  • FAŁSZ i obłuda. – 12.01.2017

    "tantus" NIKT PLANOWO NIE NISZCZYŁ AUTOSANA, czy Jelcza. Dobre sobie : Wiesz to, bo WIESZ, czy piszesz z instytucji "pana ZA głady ?

  • Maniek – 12.01.2017

    A ja dla wszystkich polecam lekturę o historii AUTOSAN-a (link poniżej) zobaczycie co się przez tyle lat tam produkowało:http://autosan.cba.pl/historia/historia.html

  • tyle – 12.01.2017

    Moim zdaniem to duża sztuka sprzedac nowy autobus, ktory kosztuje przeciez ok 600.000 zl netto. Latwo mowic, ze to malo... Ktos kto tak ocenia Autosan, nie rozumie podstaw biznesu. Porownanie Solarisa z Autosanem jest bezpodstawne.

  • powodzenia – 13.01.2017

    Tak czy owak wspaniale się stało, że Autosan został uratowany. Dzięki staraniom nowego rządu. To pewne jak w banku, że dalsze rządy jurgieltników oznaczałyby koniec fabryki. Podobnie jak w minionych latach wielu innych firm, których pechem było to, że były POLSKIE. Przykładów nie ma co przytaczać, zbyt dużo ich.

  • tantus – 13.01.2017

    @powodzenia: czytaj mój komentarz wyżej.

  • eurolider – 13.01.2017

    Rząd uratował Autosana bo to jedyne województwo w którym pis rządzi,jak by to było gdzie indziej to już by był zaorany.Nieważne czy Autosan będzie zarabiał czy nie zawsze państwo może dorzucić z naszych podatków ,jak górnikom.Tu i tak zawsze będą rządzić zwiąchole.

  • Roti – 13.01.2017

    Tantus, poczytaj jeszcze o problemach HSWJednym z priorytetów obecnego Rządu jest podniesienie polskiej produkcji i polskiego przemysłu. Mówią o tym wprost i się tego nie wstydzą.Takiego priorytetu u poprzedników rządzących nie widziałem. Oby i Autosan i Solaris z powodzeniem zdobywali, na miarę swoich możliwości, polski i europejski rynek. Wchodzę do najpopularniejszej w Polsce znanej niemieckiej drogerii i żadnego polskiego dezodorantu. W tej Polsce jeszcze dużo trzeba odbudować i oby się udało. A, że tak różowo Tantus nie było po przejęciu Jelcza przez HSW, o którym wspominasz, oto cytat z jednego z artykułów (powtarza się słowo "obietnice"):W HSW pracuje 780 osób. Fabryka, po tym jak biznes maszyn budowlanych kupił na początku 2012 r. chiński LiuGong, rozwinęła żagle. Były pieniądze ze sprzedaży, a rząd i MON obiecywały kontrakty. Posypały się fundusze na programy badawczo-rozwojowe. HSW dziś pracuje nad dwoma największymi programami: moździerzem RAK i armatohaubicą KRAB. O ten drugi wyrób boksuje się z zakładami Bumar-Łabędy, spór ma być zażegnywany w ramach holdingu, do którego oba podmioty należą, czyli Polskiej Grupy Zbrojeniowej.Gorzej jest z programem RAK. Związkowcy zarzucają, że przez opieszałość Inspektoratu Uzbrojenia MON do tej pory nie została podpisana umowa na produkcję seryjną moździerza. Wciąż nie został przyjęty protokół z jego badań.- Inspektorat stosuje wobec nas szykany, żąda coraz to nowych poprawek do dokumentów, ewidentnie gra na czas i stosuje szantaż - mówi Henryk Szostak, przewodniczący NSZZ "Solidarność" HSW. - Wśród przeróżnych zastrzeżeń niemal od roku wałkowana jest np. sprawa konstrukcji zagłówka dowódcy - wskazywał Jacek Muskała, szef Międzyzakładowego Związku Zawodowego Pracowników HSW.W Hucie Stalowa Wola trud załogi "jest właśnie spuszczany w kanał"Związki we wtorek zorganizowały konferencję prasową, na której poinformowały o zagrożeniach. Uważają, że brak zamówień ze strony MON może doprowadzić firmę do upadku. Ludzie już teraz boją się zwolnień.Za Hutą stanęła Krajowa Sekcja Przemysłu Zbrojeniowego "S": "Brak podpisania umowy na RAKA doprowadzi do protestów pracowników" - napisała w specjalnym stanowisku i zaznaczyła, że w razie protestów centrala opowie się za pracownikami Huty. Związkowcy z Huty napisali zaś w oświadczeniu: "(...) przez działania Inspektoratu Uzbrojenia niszczony jest najnowocześniejszy zakład produkcji zbrojeniowej w Polsce", a trud załogi "jest właśnie spuszczany w kanał".W 2009 r. huta przeżyła wielki kryzys, firma była bliska upadku. Związki organizowały ogromne manifestacje w Rzeszowie i Warszawie, ale potem pracownicy zgodzili się na wyrzeczenia. Przez 16 miesięcy zarabiali cztery pąte pensji. Potem przyszedł trudny czas negocjacji z Chińczykami, trzeba było najpierw zakład zrestrukturyzować. Ale rząd wyciągał do huty rękę, otoczył ją i pracowników parasolem ochronnym. Odbywały się okrągłe stoły, pojawiły się pieniądze. Politycy PO z premierem Donaldem Tuskiem i ministrami obrony na czele lubili zaglądać do HSW, chwalić tutejsze wyroby i obiecywać kontrakty.Artykuł napisany dosłownie kilka miesięcy po zmianie władzy. Oby nowej władzy coś się udało z tym zrobić.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....