TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autosan i R&G wygrywają w Przemyślu!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 02.11.2017 16:17:39 30 komentarzy
Autosan i R&G wygrywają w Przemyślu!

Dziś, 2 listopada Przemyśl rozstrzygnął trzyczęściowy przetarg na dostawę 15 nowych autobusów oraz wyposażenia elektronicznego. Za najlepsze uznano oferty Autosana i R&G. Wygląda na to, że czeka nas w przyszłym roku jeden bardzo ciekawy debiut.

Przypomnijmy, że przemyski przetarg ogłoszono pod koniec sierpnia. Pierwsze dwa przetargowe zadania dotyczą wyboru dostawcy łącznie 15 nowych autobusów klasy MAXI. W części pierwszej urzędnicy wyłonią firmę, która sprzeda do Przemyśla 13 pojazdów z silnikami diesla spełniającymi normę Euro 6. W drugiej natomiast zostanie wybrany dostawca dwóch autobusów standardowych z napędem na CNG. W obu częściach kryteria oceny ofert mają identyczną wagę. Cena to maksymalnie 60% przetargowych punktów. 25% przeznaczono na ocenę techniczną oferowanych autobusów. Z kolei pozostałe 15% można wywalczyć dzięki odpowiednim warunkom gwarancji.

W ostatniej części miasto chce wyłonić dostawcę urządzeń elektronicznych. Będzie to 40 kompletów dla autobusów nowych i już eksploatowanych w Przemyślu. Wyposażenie obejmuje system informacji pasażerskiej, kasowniki i system monitoringu wizyjnego. Z już użytkowanych w mieście pojazdów komplety trafią do 12 Otokarów Vectio 250LE, dwóch Solarisów Urbino 10, jednego Urbino 12 CNG, sześciu Jelcz PR 110 i czterech 120M. Dodatkowo wybrana firma dostarczy i zamontuje system zliczania pasażerów w dwóch autobusach oraz system zajezdniowy z oprogramowaniem dyspozytorskim i wyposażeniem dodatkowym. Kryteria oceny ofert w ostatniej części są trzy. Cena to maksymalnie 60%. Po 20% można uzyskać w ocenie technicznej i odpowiednio korzystnym warunkom gwarancji.

Do 12 października magistrat czekał na oferty. Przedstawiło je pięć firm. Przemyscy urzędnicy na sfinansowanie wszystkich zadań przetargowych przygotowali 17 206 470 PLN brutto (13 989 000 PLN netto). Propozycje, które otrzymali w znakomitej większości mieszczą się w szacunkach miasta. Pisaliśmy o tym tutaj. Dziś przetarg rozstrzygnięto.

W pierwszym zadaniu jako zwycięzcę wskazano Autosana. Jego "spalinowa" oferta dla Przemyśla opiewała na 11 496 810 PLN brutto. Daje to cenę za jednego SanCity 12LF w wysokości 719 000 PLN netto. Producent z Sanoka pokonał Ursusa, który zaoferował co prawda nieznacznie droższe autobusy. Jednak Autosan prócz ceny zyskał także w ocenie technicznej, co finalnie dało mu 5,9 pkt przewagi nad lubelskim producentem.

Z kolei w zadaniu "gazowym" urzędnicy mieli ułatwione zadanie. Znalezienie dodatkowych środków nie było problemem tak jak przypuszczaliśmy i tym samym pierwsze seryjne Autosany SanCity 12LF CNG są już pewne. Producent zarobi na nich 2 383 740 PLN brutto. Daje to cenę jednostkową na poziomie 969 000 PLN netto.

W ostatniej części za najlepszą wskazano ofertę firmy R&G Plus z Mielca . Opiewa ona na 2 194 320 PLN brutto. Wybór z pewnością cieszy przemyskie MZK, które już od lat współpracuje z mielecką firmą.

Przemyskie zamówienia powędrują do firm z podkarpackiego. W najważniejszym z nich, czyli gazowym czeka nas ważny debiut. Autosan dzięki zamówieniu z Przemyśla wchodzi w kolejny segment autobusów miejskich. Można więc śmiało powiedzieć, że "bocian" na nowo rozwija skrzydła.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przemyśl
UM
MZK Przemyśl
Autosan
Ursus
R&G
SIMS
Pixel
przetarg
tabor
CNG
  • CNG FAN – 02.11.2017

    No i pięknie :) Gratulacje dla Autosana :)

  • Marek – 02.11.2017

    Kolejne zamówienia czekają :) Nic tylko czekać na kolejne bociany w Polsce

  • brawo – 02.11.2017

    Co prawda mógł być Solek albo Maniek ale zawsze lepsze to niż traktor! Gratuluję ;-)

  • . – 02.11.2017

    I oby ich więcej. Gratulacje

  • BRAWOOOOOO – 02.11.2017

    [komentarz usunięty, powód: 0]

  • jtc – 02.11.2017

    Czekamy na jutro :)

  • bieszczader – 02.11.2017

    jutro otwarcie ofert w Sanoku...

  • CNG FAN – 02.11.2017

    I ponowne zwycięstwo ;) oby tak dalej niech wstanie Autosan z kolan i się rozwija. Życzę mu żeby został drugim producentem w Polsce :) Drugim bo Solaris narazie nie dogoni ;)

  • Ursus oferta – 02.11.2017

    Szkoda jednak że nie Ursus. Oferuje jednak bardziej ekologiczne od Autosana pojazdy. Ma w ofercie innowacyjne autobusy elektryczne i wodorowe.

  • Ursus bajdurzenie – 02.11.2017

    Kogo to obchodzi w przetargu na diesle i CNG?

  • krak – 02.11.2017

    Brawo !

  • Wroc – 02.11.2017

    Coś cicho dzisiaj- spamerzy od konkurencyjnej fabryki zlokalizowanej na terenie Polski (nie mylić z Polską fabryką) mają długi weekend i już nie hejtuja Autosana? W normalne dni, znajdzie się nawet 10 nieprzychylnych glosow sanockiej fabryce. Dzisiaj spokój ...

  • ? – 02.11.2017

    Od kiedy solaris jest polski?

  • Miro Maro – 02.11.2017

    Od przemianowania Neoplan Polska (też był Polski) w Solaris bus & coach, a co?

  • ? – 02.11.2017

    @?: dobrze sie czujesz czy świeczki na grobie nie zapaliłeś i styki przegrzane?

  • ? – 02.11.2017

    To drugie

  • Ursus rada – 02.11.2017

    Powiadam Wam, źle się stalo, że nie traktor. Przemyśl już nie podniesie się z kolan! Zdrada na ścianie wschodniej!

  • CNG FAN – 03.11.2017

    Przestańcie robić sobie jaj :(

  • . – 03.11.2017

    A w Sanoku tylko Autosan złożył ofertę. Kolejne zamówienie w kieszeni. Gratulacje.

  • We sanoku – 03.11.2017

    Jak podaje portal we Sanoku, niejaki wesanok.pl Autosan dostarczy we miasto 11 autobusów! Na bogaty Tyle we temacie!

  • cracus – 03.11.2017

    I dobrze,że Autosan a nie inne jakieś sory czy mazy

  • pyrlander – 04.11.2017

    @MiroMaro - to nie było przemianowanie. MAN pozbywał się marki w segmencie autobusów miejskich, a kupcem okazał się Olszewski w sojuszu z bankami. Te ostatnie zostały spłacone i teraz Solaris jest firmą rodzinną. Z konstrukcjami Neoplana od początku Solaris niewiele miał wspólnego.

  • Combino – 04.11.2017

    Przemyśl ma dziś sporo Otokarów,więc spadku komfortu po zakupie Bocianów nie będzie. Oby dobrze służyły.

  • CNG FAN – 04.11.2017

    Autosan poprawił znacznie jakość więc będzie dobrze :)

  • Miro Maro – 04.11.2017

    @pyrlanderPierwsze autobusy które produkowano w Bolechowie miały znaczek Neoplana i były oparte o konstrukcje Neoplana. Zaprzestano ich produkcji dopiero w 2001 dlatego, że konstrukcja Neoplana była mało wytrzymała

  • pyrlander – 05.11.2017

    @Miro Maro - dopóki nie została sfinalizowana umowa sprzedaży, z Bolechowa rzeczywiście wyjeżdżały Neoplany. Pisząc o konstrukcji Neoplana sam potwierdzasz, że nie było to przemianowanie - nastąpiła zmiana właściciela i śmierć marki Neoplan w segmencie autobusów miejskich. MAN miał już 'w trakcie' własną montownię w podpoznańskich Sadach, więc losy marki Neoplan były wcześniej przesądzone.

  • Miro Maro – 05.11.2017

    @pyrlanderRzeczywiście

  • wiewiór – 06.11.2017

    Autosan i RG? - BŁĄD!!! Najlepsze jest zestawienie URSUS i Novamedia.

  • Ciągniki i naczepy – 06.11.2017

    @wiewiór, że jaki model ciągnika i przyczepy?

  • !! – 06.11.2017

    @up: BRAWO, jedziesz z nimi!!!!!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....