TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Autonomiczna jazda autobusem Volvo po zajezdni [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 18.11.2019 13:00:54
Autonomiczna jazda autobusem Volvo po zajezdni [FILM]

Szwedzki producent autobusów po raz pierwszy zaprezentował swój 12-metrowy elektryczny autobus miejski poruszający się całkowicie autonomicznie na terenie zajezdni firmy Keolis.

Pokaz odbył się w zajezdni autobusowej pod Goeteborgiem w Szwecji. Autobus przejechał samodzielnie pomiędzy zatoką parkingową a kilkoma stanowiskami roboczymi - w tym myjnią, stanowiskiem serwisowym oraz stacją ładowania elektrycznego, a następnie sam zaparkował w odpowiedniej zatoce - wszystko to z pasażerami na pokładzie.

Krok w autonomię

-"Dzisiejsza prezentacja to ważny krok na naszej drodze do autonomiczności, pokazaliśmy dziś jakie korzyści może przynieść zajezdniom takie rozwiązanie. Najważniejsze z nich to bardziej wydajny przepływ ruchu, większa efektywność, mniejsze ryzyko kolizji i wyższy poziom bezpieczeństwa. Standardowy interfejs ładowania OppChargeTM idealnie nadaje się do autonomicznego ładowania, eliminując potrzebę podłączenia do autobusów kabli zasilających w zajezdni", powiedział Håkan Agnevall, prezes Volvo Buses.

-"Z dzisiejszej perspektywy wydaje się, że ta nowa technologia mobilności będzie bardziej powszechna za 5-10 lat. Jej wprowadzenie do zajezdni nie tylko przyspieszy rozwój, ale poprawi też naszą efektywność, a tym samym – zapewni korzyści naszym pasażerom w nadchodzących latach", powiedział Jan Kilström, prezes Keolis w Szwecji.

Prezentacja w zajezdni Keolis była kolejnym z szeregu udanych pokazów autonomicznych autobusów przeprowadzonych przez Volvo Buses w ostatnich latach. Był to przy tym jeden z pierwszych pokazów odbywających się w prawdziwej zajezdni autobusowej - czyli w jednym z tych z obszarów, które w ocenie Volvo oferują największy potencjał automatyzacji.

"Wciąż jeszcze wiele lat dzieli nas od zobaczenia w pełni autonomicznych autobusów na drogach publicznych, ale ponieważ zajezdnie autobusowe są zamkniętymi obszarami o przewidywalnym i powtarzalnym przepływie ruchu, autobusy autonomiczne mogą tam zostać wykorzystane dużo szybciej. Współpraca z Keolis dała nam wyjątkową możliwość przetestowania autonomicznego autobusu w rzeczywistych warunkach, co pomoże nam w dalszym rozwoju autonomicznych rozwiązań" - dodał  Håkan Agnevall.

Automatyczne ładowanie

ABB, firma która wspólnie z Volvo oferuje system szybkiego ładowania OppChargeTM, również dostrzega nowe możliwości.

-"ABB angażuje się w budowanie zero-emisyjnej przyszłości, a zrównoważony transport publiczny jest tu istotnym elementem. Dysponujemy produktami i rozwiązaniami umożliwiającymi dostarczanie energii elektrycznej od jej wytworzenia do momentu poboru w sposób bezpieczny, inteligentny i zrównoważony. Wytwarzane przez ABB ładowarki do autobusów elektrycznych z automatycznym połączeniem na dachu, umożliwiają efektywne ładowanie autonomicznych autobusów. Wraz z Volvo z niecierpliwością czekamy na przyszłość tej innowacji w transporcie ", powiedział Mats Peterson, dyrektor ds. elektryfikacji ABB w Szwecji.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
autonomia
zajezdnia
Volvo
Szwecja
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....