Autobusy z FRPA 2020: Zachodniopomorskie

infobus
23.12.2019 10:00
0 Komentarzy

20 grudnia podpisano kolejne mowy na przywracanie przewozówautobusowych w województwie zachodniopomorskim.

37 połączeń autobusowych o łącznej długości 1559 km uzyskałodofinansowanie z Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterzeużyteczności publicznej. Umowy zzachodniopomorskimi gminami i powiatami na objęcie dopłatami w 2020 r.odtwarzanych połączeń podpisał wojewoda zachodniopomorski Tomasz Hinc.

– Rządowy fundusz daje samorządom możliwość przywróceniamieszkańcom publicznej komunikacji autobusowej, która dla wielu osób mieszkającychw mniejszych miejscowościach stanowi jedyną szansę na dotarcie do urzędu,przychodni, czy ośrodka kultury – mówi wojewoda zachodniopomorski Tomasz Hinc.

Gminy i powiaty

Dofinansowanie w wysokości łącznie blisko 850 tys. złuzyskały powiaty szczecinecki i drawski oraz gminy: Boleszkowice, Chojna,Międzyzdroje i Ustronie Morskie.

Kota dla województwa zachodniopomorskiego na dofinansowanieodtwarzanych przewozów autobusowych w 2020 r. wynosi 47,5 mln zł.

Dofinansowane połączenia 2020:

Powiat szczecinecki:

Nr 1 na trasie:

Rakowo – Łubowo – Piława Skrz. – Silnowo – Śmiadowo –Szczecinek, o łącznej długości 76 km z częstotliwością 2 połączeń.

Nr 2 na trasie:

Spore – Szczecinek – Spore o łącznej długości 15 km zczęstotliwością 4 połączeń dziennie.

Nr 3 na trasie:

Szczecinek – Wojnowo – Szczecinek, o łącznej długości 33 kmz częstotliwością 2 połączeń dziennie.

Powiat drawski:

Nr 1 na trasie:

Złocieniec – Wierzchowo, przez: Osiek Drawski, Żabinek,Żabin o łącznej długości 43,40 km z częstotliwością 2 połączeń dziennie.

Nr 2 na trasie:

Złocieniec – Kalisz Pomorski ul. Kolejowa przez: Wierzchowo,Żabin, Sienica, Giżyno o łącznej długości 93,2 km z częstotliwością 6 połączeń.

Nr 3 na trasie:

Złocieniec – Wielboki przez: Żabin, Wierzchowo, Będlino,Otrzep, Świerczyna o łącznej długości 69,60 km z częstotliwością 6 połączeńdziennie.

Nr 4 na trasie:

Drawsko Pomorskie – Złocieniec przez: Zarańsko, Dołgie wieś,Borne, Kolno, Ostrowice o łącznej długości 74,60 km z częstotliwością 6połączeń dziennie.

Gmina Boleszkowice:

Nr 1 na trasie:

Boleszkowice PKP – Boleszkowice PKP, o łącznej długości 30km z częstotliwością 1 połączenia dziennie.

Nr 2 na trasie:

Boleszkowice – Boleszkowice (TAM), o łącznej długości 39 kmz częstotliwością 1 połączenia dziennie.

Nr 3 na trasie:

Boleszkowice – Boleszkowice (POWRÓT), o łącznej długości 45km z częstotliwością 3 połączeń dziennie.

Nr 4 na trasie:

Wysoka – Boleszkowice, o łącznej długości 8 km zczęstotliwością 2 połączeń dziennie.

Gmina Chojna:

Nr 1 na trasie:

Czartoryja (wieś) – Czartoryja (osiedle) – Brwice (SP) –Białęgi – Narost – Chojna (SP nr 1) – Chojna (PKP), o łącznej długości 33 zczęstotliwością 4 połączeń dziennie.

Nr 2 na trasie:

Jelenin – Godków Osiedle – Godków Wieś Kaliska – Drozdowo –Chojna Stacja (SP nr 1) – Chojna (SP nr 2) – Chojna PKP, o łącznej długości 26km z częstotliwością 4 połączeń.

Nr 3 na trasie:

Łaziszcze – Mętno – Mętno Małe – Wikoszyce – Chojna (SP nr2) – Chojna (SP nr 1) – Chojna (PKP), o łącznej długości 17 z częstotliwością 3połączeń dziennie.

Nr 4 na trasie:

Rurka – Przyciesze – Strzelczyn – Kamienny Jaz – Grzybno –Strzeszewko – Grzybno – Strzelczyn – Rurka – Przyciesze – Chojna (SP nr 1) –Chojna (PKP), o łącznej długości 30 km z częstotliwością 4 połączeń dziennie.

Nr 5 na trasie:

Ognica – Zatoń Dolna – Raduń – Krzymów – Stoki Małe – Stoki– Chojna (SP nr 1) – Chojna (PKP), o łącznej długości 53 km z częstotliwością 3połączeń dziennie.

Nr 6 na trasie:

Krajnik Dolny – Krajnik Górny – Grabowo – KrzymówLeśniczówka – Krzymów – Chojna (SP) – Chojna (PKP), o łącznej długości 26 km zczęstotliwością 3 połączeń dziennie.

Gmina Międzyzdroje:

Nr 1 na trasie:

Międzyzdroje – Lubin, przez – Wicko-Zalesie – Wicko –Wapnicę, o długości 22 km z częstotliwością 3 połączeń dziennie oraz 5 połączeńdziennie w sezonie letnim.

Gmina Ustronie Morskie:

Nr 1 na trasie:

Bagicz – Rusowo – Bagicz, o długości 38 z częstotliwością 1połączenia dziennie.

Komentarze