TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Alstom z własnym sposobem na ładowanie autobusów [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 07.10.2019 10:00:37
Alstom z własnym sposobem na ładowanie autobusów [FILM]

25 września Alstom przedstawił naziemny system ładowania SRS do autobusów elektrycznych, który jest testowany w Maladze - na elektrobusie marki Linkker.

Koncern Alstom zaprezentował w Maladze, w Hiszpanii, najnowszą innowację w zakresie naziemnych systemów ładowania - SRS, który jest dedykowany dla autobusów elektrycznych. Premiera systemu miała miejsce w ramach projektu pilotażowego PALOMA, który jest obecnie realizowany w hiszpańskim mieście. Zawiera on prototyp SRS dla elektrobusów, który działa na przystanku przed Uniwersytetem w Maladze.

Miejsc to wyposażone jest w ładowarkę o mocy 200 kW, które ładuje 12-metrowy autobus elektryczny marki Linkker, który działa na linii autobusowej 1, obsługiwanej przez lokalnego operatora transportu EMT.

Test w Maladze

PALOMA (Prototype for Alternative Operation of Mobility Assets) to projekt pilotażowy współfinansowany poprzez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i fundusz CDTI. Alstom jest liderem badawczego konsorcjum z partnerami: Endesa, Mansel i Miastem Malaga, operatorem transportu EMT Malaga i Uniwersytetem w Maladze. Cel projektu to stworzenie pierwszego na świecie działającego prototypu z automatycznym, naziemnym systemu szybkiego ładowania dla autobusów elektrycznych.

Jak to działa? Zobaczcie:

-"Instalacja SRS dla e-autobusów jest ważnym krokiem zarówno dla Alstom, jak i miasta Malaga. To krok dalej w kierunku w pełni zrównoważonej mobilności w mieście. Jesteśmy dumni z tego, co zostało osiągnięte we współpracy z naszymi partnerami konsorcjum Endesą i Mansel, i oczywiście ze wsparciem miasta Malaga i EMT Malaga, które są teraz pionierami. Projekt w Hiszpanii pokazuje drogę do sprawnego funkcjonowania ogromnych flot autobusów elektrycznych, które zobaczymy w nadchodzących latach w całej Europie "- powiedział Eric Marie, wiceprezes ds. systemów i infrastruktury w Alstom.

Elektryczna fala, o której mówi Altsom już się zaczyna. Paryż, Bruksela i Madryt chcą wykluczyć silniki spalinowe ze swoich flot do 2030 r.

ABC SRS

SRS umożliwia szybkie i automatyczne ładowanie baterii - w ciągu kilku minut - na linii autobusowej lub w zajezdniach. Jako rozwiązanie naziemne eliminuje potrzebę budowy infrastruktury napowietrznej w miastach, zachowując estetykę krajobrazu miejskiego. W zajezdniach SRS pozwala uniknąć kosztów infrastruktury związanych z napowietrznymi systemami ładowania i maksymalizuje łatwość serwisu, a dostęp z pokładu jest kompatybilny z istniejącymi stanowiskami w warsztatach.

Jak podkreśla Alstom, SRS jest skalowalny, interoperacyjny i otwarty, co oznacza, że może być stosowany do flot różnych typów autobusów, niezależnie od producenta lub zmian w technologii akumulatorowej. I doświadczenie. System bazuje na technologii firmy Alstom dla tramwajów, który został sprawdzony Nicei, we Francji.





Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ładowarka
elektrobus
Alstom
Hiszpania
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....