TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

800 mln zł rocznie na autobusowy plan PiS
PAP InfoBus.pl - Opublikowano: 01.03.2019 11:00:51
800 mln zł rocznie na autobusowy plan PiS

Rząd po raz pierwszy podał koszt programu odbudowy lokalnych połączeń autobusowych. To ok. 800 mln zł rocznie. Zdaniem Michała Dworczyka budżet jest gotowy, by sfinansować pięć programów przedstawionych przez PiS.

-"Roczny koszt programu odbudowy lokalnych połączeń autobusowych to ok. 800 mln zł, zwolnień z PIT do 26. roku życia - 2-3 mld zł; wyższych kosztów uzyskania przychodu 7-10 mld zł; 13. emerytury - 9-10 mld zł, a uzupełnienia programu 500 plus - ok. 18,5 mld zł - powiedział w piątek, 1 marca, szef KPRM Michał Dworczyk.

W sobotę na konwencji programowej PiS prezes Jarosław Kaczyński przedstawił pięć propozycji programowych - tzw. "nową piątkę PiS". Zakłada ona m.in. zredukowanych połączeń autobusowych.

Budżet państwa jest gotowy, by sfinansować pięć programów przedstawionych przez PiS tydzień temu; wszystko wskazuje na to, że w 2019 r. uda się budżetu nie nowelizować i wystarczą przesunięcia wewnątrz już obowiązującej ustawy budżetowej - powiedział w piątek, 1 marca, szef KPRM Michał Dworczyk.

-"Kolejne pytanie, które się pojawia - z czego będą finansowane dodatkowe wydatki. Otóż przez ostatnie trzy lata został uszczelniony system podatkowy, zlikwidowaliśmy lukę VAT-owską, usprawniliśmy też funkcjonowanie państwa oraz rozwija się dynamicznie gospodarka, dzięki wprowadzonym przez PiS reformom" - zauważył Dworczyk.

Według niego to wszystko powoduje, że budżet "jest gotowy sfinansować pięć programów przedstawionych tydzień temu". Jak ocenił, są to programy "prorozwojowe". (PAP)



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ustawa
PKS
  • Robert Koza – 01.03.2019

    Z tej samej witryny, tylko dwie godziny później http://infobus.pl/rzad-nie-chce-reaktywacji-autobusowych-pks-ow_more_112766.html?fbclid=IwAR1JJCmvAPne9xBlvpKB3EzeY__YLc8YQkx0yF_Fd0dLCPSjRaNiAZgvILY

  • Sebbastian Pioro – 01.03.2019

    Skoro PKS upadły - oznacza to, że woziły powietrze... Więc po co je reaktywować ???

  • Mirosław Zawadzki – 02.03.2019

    Życzę powodzenia, a mieszkańcom małych miejscowości komunikacji autobusowej... a teraz fakty: by komunikacja autobusowa się utrzymała przychód z km musi być ok 3pln. Zakładając, że autobus robi pusty kurs w jedną stronę ok 40-50km, musi mieć przychód ok 240-300pln z trasy tam i z powrotem. W woj.warm-maz to raczej marzenie na liniach o małym zasiedleniu

  • Marcin Koleśnik – 02.03.2019

    Pytanie. A skąd weźmiecie na te wszystkie nowe połączenia kierowców ??:)

  • Piotr Kowalski – 02.03.2019

    Myślę,że organizatorem komunikacji lokalnej powinny być powiaty,a nie gminy wiejskie.Trudno sobie wyobrazić komunikację organizowaną przez gminę wiejską,bo ograniczała by się raczej do obszaru własnej gminy ,gdy na obszarach wiejskich jest zapotrzebowanie na połączenia typu wieś-miasto powiatowe.Poza tym większy przychód jest z linii np Msciszewice(wieś)-Kartuzy(miasto powiatowe) przez Sierakowice(gmina) niż z linii wewnątrz gminnej Msciszewice-Sierakowice.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....