Polonus, narodowy przewoźnik autokarowy w sezonie wakacyjnym przewiózł blisko 300 000 pasażerów. Dodatkowo sprzedaż biletów on-line wzrosła o ponad 30% w sezonie letnim w porównaniu do roku poprzedniego. Zostały uruchomione dwie nowe linie krajowe i jedna międzynarodowa, flota została rozbudowana o 7 nowych autokarów.
Jednym z najistotniejszych wydarzeń w branży było utworzenie koalicji Polonus Partner, konsolidującej największych polskich przewoźników autokarowych w Polsce. Przez 5 miesięcy funkcjonowania programu pojazdy z logo Polonus Partner przejechały aż 4 miliony kilometrów.
Liniowy rozwój
Polonus nieustannie rozbudowując swoją siatkę połączeń, wprowadził 2 nowe linie dalekobieżne do Bełchatowa i Szczawnicy oraz jedną międzynarodową do Iwano-Frankowska. Dzięki temu łączny przebieg komunikacji dalekobieżnej w tym roku zwiększył się o blisko 5% w okresie samego sezonu letniego w porównaniu do roku ubiegłego. W maju 2018 roku przewoźnik wprowadził na swoje trasy 7 nowych autokarów. Tym samym Polonus rozbudował tabor do 45 nowoczesnych, komfortowych i bezpiecznych pojazdów, które w sezonie wakacyjnym codziennie kursują pomiędzy 168 miastami w Polsce i za granicą. Koszt inwestycji wynosił 8 mln zł.
-"Sezon letni był w tym roku wyjątkowo intensywny. Z sukcesem uruchomiliśmy projekt Polonus Partner, wprowadziliśmy nowe linie krajowe i międzynarodowe, zainwestowaliśmy w 7 nowych autokarów. Autokary Polonusa przewiozły bezpiecznie 300 000 pasażerów. Nowa strategia marketingowa i promocyjna przyniosła realne efekty, zwiększając naszą sprzedaż online aż o 30%!" – opowiada Maciej Acedański Prezes Zarządu Polonus.
Sieć Polonus Partner, powołana na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego, dzięki udziałowi 9 największych regionalnych przewoźników, tworzy ofertę 55 linii krajowych, łączących 280 miejscowości obsługiwanych przez 155 nowoczesnych i bezpiecznych pojazdów. W ciągu 5 miesięcy pojazdy z logo Polonus Partner przejechały aż 4 miliony kilometrów!
Co dalej?
Najpopularniejsze miejscowości sezonowe, z których korzystają pasażerowie to: Kołobrzeg, Darłowo, Mielno, Łeba, Dębki, Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Krynica Morska, Giżycko czy Mikołajki.
W komunikacji międzynarodowej Polonus obsługuje linie do: Lwowa, Truskawca i Drohobycza w Ukrainie.
Polonus w swoich planach na przyszły rok również zakłada uczestnictwo w licznych przedsięwzięciach branżowych i rozrywkowych. Ze względu na ogromny sukces sprzedaży biletów Polonus poprzez kanały online – ponad 30% wzrost w stosunku do 2017 roku, przewoźnik będzie skupiał uwagę na rozwoju działań internetowych i digitalowych, takich jak współpraca i obecność w aplikacji Skycash, dzięki której pasażerowie mogą w łatwy sposób zakupić bilet poprzez telefon czy tablet.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.