TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

300 tys. wakacyjnych pasażerów Polonusa [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 15.11.2018 15:00:37
300 tys. wakacyjnych pasażerów Polonusa [FILM]

Polonus, narodowy przewoźnik autokarowy w sezonie wakacyjnym przewiózł blisko 300 000 pasażerów. Dodatkowo sprzedaż biletów on-line wzrosła o ponad 30% w sezonie letnim w porównaniu do roku poprzedniego. Zostały uruchomione dwie nowe linie krajowe i jedna międzynarodowa, flota została rozbudowana o 7 nowych autokarów.

Jednym z najistotniejszych wydarzeń w branży było utworzenie koalicji Polonus Partner, konsolidującej największych polskich przewoźników autokarowych w Polsce. Przez 5 miesięcy funkcjonowania programu pojazdy z logo Polonus Partner przejechały aż 4 miliony kilometrów.

Liniowy rozwój

Polonus nieustannie rozbudowując swoją siatkę połączeń, wprowadził 2 nowe linie dalekobieżne do Bełchatowa i Szczawnicy oraz jedną międzynarodową do Iwano-Frankowska. Dzięki temu łączny przebieg komunikacji dalekobieżnej w tym roku zwiększył się o blisko 5% w okresie samego sezonu letniego w porównaniu do roku ubiegłego. W maju 2018 roku przewoźnik wprowadził na swoje trasy 7 nowych autokarów. Tym samym Polonus rozbudował tabor do 45 nowoczesnych, komfortowych i bezpiecznych pojazdów, które w sezonie wakacyjnym codziennie kursują pomiędzy 168 miastami w Polsce i za granicą. Koszt inwestycji wynosił 8 mln zł.

-"Sezon letni był w tym roku wyjątkowo intensywny. Z sukcesem uruchomiliśmy projekt Polonus Partner, wprowadziliśmy nowe linie krajowe i międzynarodowe, zainwestowaliśmy w 7 nowych autokarów. Autokary Polonusa przewiozły bezpiecznie 300 000 pasażerów. Nowa strategia marketingowa i promocyjna przyniosła realne efekty, zwiększając naszą sprzedaż online aż o 30%!" – opowiada Maciej Acedański Prezes Zarządu Polonus.

Sieć Polonus Partner, powołana na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego, dzięki udziałowi 9 największych regionalnych przewoźników, tworzy ofertę 55 linii krajowych, łączących 280 miejscowości obsługiwanych przez 155 nowoczesnych i bezpiecznych pojazdów. W ciągu 5 miesięcy pojazdy z logo Polonus Partner przejechały aż 4 miliony kilometrów!


Co dalej?

Najpopularniejsze miejscowości sezonowe, z których korzystają pasażerowie to: Kołobrzeg, Darłowo, Mielno, Łeba, Dębki, Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Krynica Morska, Giżycko czy Mikołajki.

W komunikacji międzynarodowej Polonus obsługuje linie do: Lwowa, Truskawca i Drohobycza w Ukrainie.

Polonus w swoich planach na przyszły rok również zakłada uczestnictwo w licznych przedsięwzięciach branżowych i rozrywkowych. Ze względu na ogromny sukces sprzedaży biletów Polonus poprzez kanały online – ponad 30% wzrost w stosunku do 2017 roku, przewoźnik będzie skupiał uwagę na rozwoju działań internetowych i digitalowych, takich jak współpraca i obecność w aplikacji Skycash, dzięki której pasażerowie mogą w łatwy sposób zakupić bilet poprzez telefon czy tablet.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
linie
bilet
Polonus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....