250 tys. pasażerów w wakacyjnych autobusach Polonusa

infobus
25.10.2019 11:00
0 Komentarzy

10% wzrost sprzedaży biletów oraz 4 000 000 km przejechanychto wyniki Polonus Partner za lato 2019.

Polonus, lider sieci Polonus Partner podsumował tegoroczny sezonwakacyjny. Z usług narodowego przewoźnika skorzystało ponad 250 tysięcypasażerów. Duża popularność połączeń Polonus przyczyniła się do ponad 10%wzrostu sprzedaży biletów, 30% wzrostu sprzedaży agencyjnej oraz aż o 200%wzrostu sprzedaży w aplikacji mobilnej. W ramach zainicjowanego przez Polonusaporozumienia Polonus Partner pojazdy zrzeszonych przewoźników przejechały ponad4 miliony kilometrów.

-„Najbardziej intensywny czas w roku, czyli sezon wakacyjnyprzyniósł wyjątkowo pozytywne efekty. Dziękuję wszystkim pasażerom, którzy namzaufali oraz wspaniałym kierowcom za profesjonalną obsługę i utrzymywanienajwyższych standardów bezpieczeństwa. – mówi Maciej Acedański, Prezes ZarząduPolonus.

Nowe linie

Polonus nieustannie pracuje nad optymalizacją swojej siatkipołączeń. Działania te zaowocowały wprowadzeniem 3 nowych linii dalekobieżnychdo Bartoszyc, Giżycka oraz Solca-Zdroju.

Sieć Polonus Partner,powołana w 2018 roku na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportupasażerskiego potwierdziła swoje mocne miejsce w branży. 130 jednolicieoznaczone pojazdy należące do 8 regionalnych liderów, w ramach 50 liniikrajowych, przejechały 4 000 000 kilometrów odwiedzającym przy tym ponad 250miast.

Działania podejmowane przez Polonus przyczyniły się dowzrostu sprzedaży biletów o ponad 10%. Firmę szczególnie cieszy popularnośćwśród podróżnych nowoczesnych rozwiązań mobilnych, takich jak aplikacjamobilna, w której sprzedaż wzrosła aż o 200% względem ubiegłego roku. Rozbudowasieci agentów przyczyniła się także do wzrostu sprzedaży w tym kanale, którywyniósł aż 30%.

Komentarze